Факультет спеціальної та інклюзивної освіти

Навчальна дисципліна для підготовки докторів філософії

Метою курсу «Психологія травмуючих ситуацій» є засвоєння глибокого розуміння психічної травми та психології травматичного стресу; ознайомити з особливостями посттравматичних станів у людей, які зазнали різних видів психічної травматизації, а також з особливостями психічної травматизація у дітей та підлітків; здобувачі вищої освіти мають оволодіти методами діагностики та психологічної допомоги особам, які зазнали травматичного стресу.



Метою курсу «Психологія кризових станів» є ознайомлення із загальними основами кризової психології: закономірностями формування життєвого світу людини, особливостями становлення особистості на різних етапах життєвого шляху, природою життєвої кризи, способами гармонізації простору людських взаємин, активізації потенціалу життєтворення, конструктивного розв’язання проблемних ситуацій. у розширенні та систематизації знань про організацію та проведення психологічних досліджень, формуванні умінь з професійного проведення майбутніми спеціальними психологами прикладних психологічних досліджень за допомогою різноманітних психологічних методів.



Мета дисципліни «Організація і зміст логопедичної роботи у спеціальних закладах різного типу» - це формування систематизованих знань з організації та змісту логопедичної роботи в закладах спеціальної та інклюзивної освіти України.


Метою викладання розділу навчальної дисципліни «Організація логопедичної роботи у закладах охорони здоров’я» є оволодіння студентами знаннями з організаційно-правових засад логопедичної служби у медичних закладах України для дітей і дорослих.


Мета дисципліни - формування у студентів систематизованих знань з теоретико-методологічних основ спеціальної дошкільної освіти дітей з тяжкими порушеннями мовлення.


набуття здобувачами другого освітнього рівня досвіду самостійної науково-дослідної роботи, підвищення умінь студентів організовувати майбутню наукову діяльність.

Методика викладання фахових дисциплін спеціальності «Спеціальна освіта» викладається у 4 семестрі на 2 курсі та є основоположним курсом у оволодінні аспірантом основними компетентностями, необхідними для викладацької діяльності у підготовці майбутніх фахівців спеціальності 016 Спеціальна освіта.

Метою навчальної дисципліни є підготовка аспірантів до викладання фахових дисциплін спеціальності 016 Спеціальна освіта у закладах вищої освіти.

Курс "Практикум з наукового дослідження у спеціальній освіті" викладається згідно ОНП 016 Спеціальна освіта третього рівня вищої освіти Доктор філософії

Курс "Теоретичні та прикладні проблеми спеціальної освіти" викладається згідно

ОНП 016 Спеціальна освіта третього рівня вищої освіти Доктор філософії

 Метою викладання навчальної дисципліни “Тифлопедагогіка” є озброєння студентів теоретичними знаннями і практичними навичками навчання і виховання учнів початкових класів шкіл для дітей з порушеннями зору, формування у студентів умінь вільно користуватися методами та прийомами навчання та виховання в залежності від особливостей психофізичного розвитку цієї категорії дітей.

 Основними завданнями вивчення дисципліни “Тифлопедагогіка” є

- розкрити специфіку освітнього та корекційного процесів в школах для дітей з порушеннями зору;

- дати студентам певні теоретичні знання з основних розділів курсу „Тифлопедагогіка”;

- озброїти студентів основними практичними вміннями та навичками навчання й виховання дітей з порушеннями зору.

Мета курсу - набуття студентами теоретичних знань та практичних навичок із діагностики патологічних змін психіки людини в цілому та її окремих проявів; ознайомлення студентів із різними напрямками роботи патопсихолога.

 

 

Для магістрів групи 1мСР, спеціальності "Соціальна робота".