Метою є ознайомити студентів із сучасною методологією економічної науки; формування компетентностей щодо повного циклу ключових процесів, цілей, структури, інформаційних джерел, практик наукового дослідження, зокрема у галузі економіки, та концептуального визначення методологічної бази проведення наукового дослідження.

Навчальна дисципліна "Конфліктологія" спрямована на формування системи знань про природу конфліктів, набуття практичних навичок у їх вирішенні, вироблення вмінь прогнозувати і контролювати конфліктну ситуацію, позитивно сприймати конфлікт і прагматично його використовувати.

Навчальний курс з дисципліни «Міжнародний аудит» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки фахівців освітнього рівня бакалавр, галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки», спеціальності 051 «Економіка»

Навчальний курс з дисципліни «Стратегічне управління підприємством» складено відповідно до освітньо-професійної програми підготовки фахівців освітнього рівня магістр, галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки», спеціальності 051 «Економіка»

Навчальний курс з дисципліни «Психологія бізнесу» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки фахівців освітнього рівня бакалавр, галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки», спеціальності 051 «Економіка»

Тренінг-курс "Створення власного бізнесу" складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки фахівців освітнього рівня бакалавр, галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки», спеціальності 051 «Економіка»

Навчальний курс з дисципліни «Економіка фізичної культури» складено відповідно до освітньо-професійної програми підготовки фахівців освітнього рівня бакалавр,  спеціальності Середня освіта (фізична культура)

Метою викладання освітнього компоненту є формування в студентів системного мислення і комплексу спеціальних компетенцій з економіки знань на основі передового досвіду як вітчизняних, так і зарубіжних науковців та практиків.

            Основні завдання вивчення дисципліни: систематизувати уявлення про теорію і методологію економіки знань; розглянути концепції і моделі економіки знань, синергетичний ефект від їх використання; дослідити становлення та розвиток економіки знань на сучасному етапі світової економіки і в Україні; забезпечити засвоєння технології побудови системи знань підприємства; дослідити роль інтелектуального капіталу у підвищенні конкурентоспроможності підприємства; встановлення особливостей інфраструктури інноваційного розвитку в економіці знань.

Мета: формування системи теоретичних і практичних знань з електронної комерції, напрямки її розвитку й способи ведення, які дадуть змогу студентам та фахівцям професійно здійснювати свою діяльність у сучасному динамічному глобальному середовищі; оволодіння базовими навичками в сфері електронної комерції, зокрема основами функціонування Інтернет, правовими аспектами електронної комерції, фінансових Інтернет-послуг, використання інформаційних технологій в електронному бізнесі, а також сучасних електронних платіжних систем. 

Метою викладання навчальної дисципліни «Адміністративний менеджмент» є формування навичок і вмінь, які дозволять майбутнім менеджерам-керівникам здійснювати мета-управлінську адміністративну діяльність при управлінні організаціями.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Адміністративний менеджмент» є надати систематизовані знання з теорії, методології та історії адміністративного менеджменту; ознайомити з вітчизняним і зарубіжним досвідом адміністративного управління; розкрити сутність концептуально технологічних основ адміністративної діяльності на різних рівнях ієрархічних управлінських структур і умов соціально-економічної та культурної організації громадян; показати механізм розробки та прийняття адміністративних рішень на різних етапах діяльності.

Васильєва Галина Іванівна, кандидат педагогічних наук. ст.викладач. погод.ст

Васильєва Галина Іванівна, кандидат педагогічних наук, старший викладач, погод.ст.

Васильєва Галина Іванівна, кандидат педагогічних наук. сумісник. погод.ст

Васильєва Галина Іванівна, кандидат педагогічних наук, старший викладач, погод.ст.

Васильєва Галина Іванівна, кандидат педагогічних наук, старший викладач, погод.ст.

Формування у студентів необхідних для майбутньої професійної діяльності теоретичних знань про сутність, структуру функціональної заданості етикету в організаії й упорядкуванні соціальних й професійних звʼязків, колективних й індивідуальних видів поведінки.

Метою даної дисципліни є оволодіння сучасними теоретичними знаннями, залучення студентів до самостійних наукових досліджень феноменів культури з позицій новітніх методик візуальної культури або культурних студій, культурної аналітики, digital humanities та ін.