Базовий курс з вивчення основних філософських тенденцій в контексті такого напрямку як "структуралізм" та "постструктуралізм".

Курс з історії філософії від Нового часу до сучасності. 

Мета курсу ознайомити студентів з теорією мереж, специфікою соціальних медіа та їх дослідження за допомогою методів цифрових гуманітарних наук.

Предмет вивчення дисципліни: знання про особливості науки порівняно з іншими історичними формами світогляду, склад і принципи побудови наукової картини світу загалом і природничої зокрема, основні здобутки космології, фізики, синергетики, кібернетики, математики, хімії, наук про Землю та біології.

Основними завданнями вивчення дисципліни "Науково-природнича картина світу" є формування:

- знань про основні здобутки космології, фізики, синергетики, кібернетики, математики, хімії, наук про Землю та біології як завершеного кола наукової інформації, представленого у вигляді сучасної картини світу;

- вміння за відповідними критеріями визначати науковий характер знань, оцінювати ступінь науковості або ненауковості різноманітних відповідей на світоглядні питання;

- виявляти й аналізувати філософський зміст конкретних природничих дисциплін та визначати можливі шляхи його осмислення.

ректорська контрольна робота з освітньої політики 

у формі тестових питань

40 питань 

Дистанційний курс "Освітній менеджмент" розроблено відповідно до освітньо-професійної програми Спорт підготовки другого (магістерського) рівня спеціальності 017 Фізична культура і спорт галузі знань 01 Освіта/Педагогіка.

Предметом вивчення навчальної дісцисципліни є теоретико-методологічні  основи управління навчальним закладом в сучасних умовах реформування освіти.

 

Кінець 20 ст.ознаменувався переоцінкою цінностей і теорій, шляхів вирішення проблемних питань, коло яких розширилось до рівня світового співтоваривства. На зламі століть виокремилась ключова проблема гуманітарної сфери суспільства - освіта, як визначальний чиннник цивілізаційних процесів.

 

Дисципліна "Філософія освіти" для студентів магістратури Факультету спеціальної та інклюзивної освіти.

     "Філософія освіти", як обов'язковий для вивчення студентами спецкурс, забезпечує оволодіння знаннями і технологіями сучасної освітньої діяльності в умовах трансформації суспільства. Також в поле її функціонування входить обґрунтування аксіологічних та педагогічних передумов формування особистості, яка визначить своє місце в новому, динамічному, сучасному соціумі з метою самореалізації. Вивчення філософії освіти педагогами забезпечить:

• системне засвоєння матеріалу з усього кола філософських проблем, які виникають в освіті; цілісне осягнення генезису освіти як інституту в історичному контексті;

• визначення ролі та значення освіти в культурі суспільства;

• визначення образу-ідеалу нового типу особистості, аргументація його основних якостей.