Курс присвячений історії світової культури для студентів 2-го курсу спеціальності "Культурологія"
- Викладач: Петренко Владислав Вадимович
Метою викладання навчальної дисципліни «Українська культура» є формування обізнаності студента щодо основних феноменів розвитку української культури як органічної складової світового культурно-цивілізаційного процесу, визначення гуманістичної стратегії ціннісного потенціалу української культури.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Українська культура» є розуміння «космосу» української культури через систематизацію знань про витоки і тенденції розвитку української культури від праслов’янських часів до початку ХХІ століття; оволодіння знаннями щодо тенденцій розвитку окремих напрямів розвитку української культури (культурних практик): етнокультури, архітектури, музики, літератури, театру, телебачення та кіно, освіти, науки, спорту; ознайомлення з ключовими мистецькими напрямами, стилями та новаціями, видатними митцями та їх творчими здобутками.
- Викладач: Остапчук Галина Олександрівна
- Викладач: Бобрицька Валентина Іванівна
- Викладач: Процька Світлана Миколаївна
Базовий курс з вивчення основних філософських тенденцій в контексті такого напрямку як "структуралізм" та "постструктуралізм".
- Викладач: Мельниченко Анна Олегівна
Курс з історії філософії від Нового часу до сучасності.
- Викладач: Мельниченко Анна Олегівна
Мета курсу ознайомити студентів з теорією мереж, специфікою соціальних медіа та їх дослідження за допомогою методів цифрових гуманітарних наук.
- Викладач: Ворожейкін Євген Петрович
Предмет вивчення дисципліни: знання про особливості науки порівняно з іншими історичними формами світогляду, склад і принципи побудови наукової картини світу загалом і природничої зокрема, основні здобутки космології, фізики, синергетики, кібернетики, математики, хімії, наук про Землю та біології.
Основними завданнями вивчення дисципліни "Науково-природнича картина світу" є формування:
- знань про основні здобутки космології, фізики, синергетики, кібернетики, математики, хімії, наук про Землю та біології як завершеного кола наукової інформації, представленого у вигляді сучасної картини світу;
- вміння за відповідними критеріями визначати науковий характер знань, оцінювати ступінь науковості або ненауковості різноманітних відповідей на світоглядні питання;
- виявляти й аналізувати філософський зміст конкретних природничих дисциплін та визначати можливі шляхи його осмислення.
- Викладач: Матюшко Богдан Костянтинович
у формі тестів
- Викладач: Постол Катерина Анатоліївна
ректорська контрольна робота з освітньої політики
у формі тестових питань
40 питань
- Викладач: Макаренко Світлана Олегівна
Дистанційний курс "Освітній менеджмент" розроблено відповідно до освітньо-професійної програми Спорт підготовки другого (магістерського) рівня спеціальності 017 Фізична культура і спорт галузі знань 01 Освіта/Педагогіка.
Предметом вивчення навчальної дісцисципліни є теоретико-методологічні основи управління навчальним закладом в сучасних умовах реформування освіти.
- Викладач: Макаренко Світлана Олегівна
Кінець 20 ст.ознаменувався переоцінкою цінностей і теорій, шляхів вирішення проблемних питань, коло яких розширилось до рівня світового співтоваривства. На зламі століть виокремилась ключова проблема гуманітарної сфери суспільства - освіта, як визначальний чиннник цивілізаційних процесів.
- Викладач: Постол Катерина Анатоліївна
Дисципліна "Філософія освіти" для студентів магістратури.
- Викладач: Матусевич Тетяна
- Викладач: Матусевич Тетяна Володимирівна
"Філософія освіти", як обов'язковий для вивчення студентами спецкурс, забезпечує оволодіння знаннями і технологіями сучасної освітньої діяльності в умовах трансформації суспільства. Також в поле її функціонування входить обґрунтування аксіологічних та педагогічних передумов формування особистості, яка визначить своє місце в новому, динамічному, сучасному соціумі з метою самореалізації. Вивчення філософії освіти педагогами забезпечить:
• системне засвоєння матеріалу з усього кола філософських проблем, які виникають в освіті; цілісне осягнення генезису освіти як інституту в історичному контексті;
• визначення ролі та значення освіти в культурі суспільства;
• визначення образу-ідеалу нового типу особистості, аргументація його основних якостей.
- Викладач: Костенко Анастасія Михайлівна