І. Мета дисципліни |
Мета засвоєння дисципліни – сформувати систему знань про найактуальніші проблеми сучасної комунікативної та прагматичної лінгвістики, її поняття, одиниці, методологію, про основні конститутивні, жанрово-стилістичні, семантико-прагматичні категорії, ознайомити з найцікавішими комунікативними технологіями кінця ХХ-поч. ХХІ ст., їх реалізацією.
|
ІІ. Місце дисципліни в програмі
|
Дисципліна вибіркова Цикл професійної підготовки Шифр у навчальному плані: СП01
|
ІІІ. Програмні результати навчання за освітньо-професійною програмою |
ПРН01. Оцінювати власну навчальну та науково-професійну діяльність, будувати і втілювати ефективну стратегію саморозвитку та професійного самовдосконалення.
ПРН04. Оцінювати й критично аналізувати соціально, особистісно та професійно значущі проблеми і пропонувати шляхи їх вирішення у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування. ПРН07. Аналізувати, порівнювати і класифікувати різні напрями і школи в лінгвістиці. ПРН09. Характеризувати теоретичні засади (концепції, категорії, принципи, основні поняття тощо) та прикладні аспекти обраної філологічної спеціалізації. ПРН10. Збирати й систематизувати мовні факти, інтерпретувати й перекладати тексти різних стилів і жанрів (залежно від обраної спеціалізації). ПРН11. Здійснювати науковий аналіз мовного, мовленнєвого матеріалу, інтерпретувати та структурувати його з урахуванням доцільних методологічних принципів, формулювати узагальнення на основі самостійно опрацьованих даних. ПРН15. Обирати оптимальні дослідницькі підходи й методи для аналізу конкретного лінгвістичного чи матеріалу. ПРН16. Використовувати спеціалізовані концептуальні знання з обраної філологічної галузі для розв’язання складних задач і проблем, що потребує оновлення та інтеграції знань, часто в умовах неповної/недостатньої інформації та суперечливих вимог.
|
- Викладач: Леута Олександр Іванович