1. Мета та завдання навчальної педагогічної практики

Мета навчальної педагогічної практики — познайомити студентів з теоретичними основами організації культурно-освітньої дозвіллєвої діяльності; напрямами і формами дозвіллєвої роботи з дітьми і підлітками; сприяти розвитку особистісно-професійних здібностей до творчих пошуків та самоідентифікації в сфері педагогічного дозвілля.

Основні завдання навчальної педагогічної практики:

  • забезпечення студентів спеціальними знаннями теорії і практики організації культурно-освітньої дозвіллєвої діяльності для дітей та підлітків;

  • забезпечення студентам участі у творчих зустрічах, онлайн івент-майстернях  з відомими акторами, тележурналістами, івенторами в сфері дитячого відпочинку — організаторами культурно-дозвіллєвої діяльності;

  • опрацювання студентами нормативно-правової документації з організації роботи у сфері культурно-освітньої дозвіллєвої діяльності для дітей та підлітків;

  • засвоєння студентами методичних положень щодо розробки, організації та проведення різних форм організації дозвілля для дітей та підлітків;

  • опанування студентами теорії та практики розробки сценарію, сценарного плану та плану підготовки культурно-дозвіллєвого заходу для дітей та підлітків;

  • розвиток уміння аналізувати культурно-дозвіллєві заходи для дітей та підлітків;

  • розвиток уміння аналізувати та використовувати на практиці навчально-методичні джерела з організації культурно-дозвіллєвої діяльності.