-
Мета та завдання навчальної педагогічної практики
Мета навчальної педагогічної практики — познайомити студентів з теоретичними основами організації культурно-освітньої дозвіллєвої діяльності; напрямами і формами дозвіллєвої роботи з дітьми і підлітками; сприяти розвитку особистісно-професійних здібностей до творчих пошуків та самоідентифікації в сфері педагогічного дозвілля.
Основні завдання навчальної педагогічної практики:
-
забезпечення студентів спеціальними знаннями теорії і практики організації культурно-освітньої дозвіллєвої діяльності для дітей та підлітків;
-
забезпечення студентам участі у творчих зустрічах, онлайн івент-майстернях з відомими акторами, тележурналістами, івенторами в сфері дитячого відпочинку — організаторами культурно-дозвіллєвої діяльності;
-
опрацювання студентами нормативно-правової документації з організації роботи у сфері культурно-освітньої дозвіллєвої діяльності для дітей та підлітків;
-
засвоєння студентами методичних положень щодо розробки, організації та проведення різних форм організації дозвілля для дітей та підлітків;
-
опанування студентами теорії та практики розробки сценарію, сценарного плану та плану підготовки культурно-дозвіллєвого заходу для дітей та підлітків;
-
розвиток уміння аналізувати культурно-дозвіллєві заходи для дітей та підлітків;
-
розвиток уміння аналізувати та використовувати на практиці навчально-методичні джерела з організації культурно-дозвіллєвої діяльності.
- Викладач: Дубровіна Ірина Володимирівна