Основна мета засвоєння курсу – полягає у створенні умов для активізації процесу становлення культури професійної праці та умілості майбутнього педагога на основі творчої самореалізації у педагогічній діяльності.

  Місце освітнього компоненту в програмі підготовки фахівців певної спеціальності/освітньої програми.

  Дисципліна «Педагогічна творчість» дозволяє набути студентам додаткових фахових компетенцій при опануванні циклу дисциплін професійної підготовки. 

   Завдання дисципліни: усвідомити творчий характер педагогічної праці, психофізіологічні закономірності педагогічної діяльності, її цілісну структуру, мету, специфіку, рівні професійної творчості і майстерності учителя-вихователя, суб’єктні засади педагогічної діяльності, вимоги до професійно-значущих якостей педагогічних працівників;  оволодіти механізмами творчої самореалізації в професійній діяльності та шляхами професійного самовдосконалення; набути знання та практичні уміння організації професійно-педагогічної діяльності як розвиваючої взаємодії, спрямованої на творення особистості учнів; ознайомити з новаторським педагогічним досвідом, шляхами створення творчої лабораторії вчителя.