Програму навчальної дисципліни «Іноземна мова (за профнсійним спілкуванням)» розроблено відповідно до освітньо-професійної програми підготовки здобувачів вищої освіти за спеціальністю «Психологія», для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавр, за денною та заочною формами навчання. Предметом вивчення навчальної дисципліни «Іноземна мова» є: - граматичні явища, форми й конструкції, що є необхідними для гнучкого вираження відповідних функцій та понять, а також для розуміння і продукування широкого кола текстів в академічній та професійній сферах; - основні правила словотворення та синтаксису іноземної мови; - норми вербальної та невербальної поведінки, прийняті в іншомовній культурі; - країнознавча лексика (мовні та мовленнєві одиниці з національнокультурною семантикою); - національно-обумовлені техніко-комунікативні кліше; - лексичні одиниці поліцейської та психологічної термінології; - соціальні умови вживання лексичних і граматичних одиниць; - соціокультурні явища (особливості психологічної сфери за кордоном; - соціальні правила та норми взаємодії індивідуума (як особистості) та соціального інституту (історія, культура соціальних об’єктів тощо). Міждисциплінарні зв’язки: Навчальна дисципліна “ІНОЗЕМНА МОВА” має тісний зв'язок з гуманітарними, психологічними, спеціальними та іншими дисциплінами, що вивчаються у навчальних закладах системи України, зокрема з „Загальною психологією”, „Віковою психологією”, „Конфліктологією”

Метою вивчення дисципліни «Іноземна мова» є підготовка студентів до ефективної комунікації в академічному та професійному оточенні. Навчальна програма передбачає формування основних професійних компетентностей для адекватної поведінки студентівв реальних ситуаціях академічного та професійного життя. Основні професійні компетентності формують професійну комунікативну компетентність студента, здатного конструктивно мислити, пропонувати оригінальні шляхи вирішення різноманітних проблем, чинити опір рутинному підходу до справи, брати безпосередню участь у розв’язанні важливих наукових проблем та професійних завдань, бачити й оцінювати дійсність під різними кутами зору.