Мета та завдання навчальної дисципліни Мета навчання на цьому курсі полягає в подальшому удосконаленні умінь та навичок практичного оволодіння англійською мовою. Систематизація матеріалу різних аспектів мови, засвоєного за попередні роки, органічно пов'язується з теоретичними курсами, які студенти слухають на даному етапі навчання. У практичному закріпленні засвоєного граматичного матеріалу особлива увага звертається на системний характер мовних явищ, на зв'язок морфології і синтаксису. Репродуктивні та продуктивні навички усного мовлення студентів розвиваються і далі удосконалюються. Велика увага приділяється стилістичним особливостям розмовної мови, її ідіоматиці. У роботі над текстом увага приділяється лексико-граматичному аналізові граматичних та синтаксичних структур, що сприяє оволодінню літературним стилем мови. У галузі аудіювання навички розвиваються у плані сприймання більшої кількості інформації за певний відрізок часу при ускладненні лексичного і граматичного матеріалу. Робота над писемною мовою: студенти вчаться анотувати та реферувати навчальну та іншу літературу, а також фіксувати інформацію при сприйманні на слух. Центральним завданням III курсу є удосконалення практичного володіння мовою як в усній, так і письмовій формі, навчання непідготовленого мовлення з розширенням та збагаченням словникового складу і запасу мови студентів (краєзнавчого, філологічного, термінологічного, педагогічного), розвиток навичок двостороннього перекладу, реферування тексту, скорочення та розширення інформації на матеріалі спеціальних текстів, використання різноманітних видів навчальної діяльності, спрямованих на педагогізацію навчального процесу. У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен Знати:  вживання умовного способу в англійській мові;  модальні дієслова і англійській мові, їх первинні і вторинні функції;  засвоїти близько 1200 лексичних одиниць на матеріалі текстів підручника, розмовних тем та домашнього читання; Вміти:  застосовувати здобуті теоретичні знання на практиці у своїй науководослідницькій діяльності;  усвідомити сутність мови як суспільного явища, закономірності її розвитку та функціонування.Мета та завдання навчальної дисципліни Мета навчання на цьому курсі полягає в подальшому удосконаленні умінь та навичок практичного оволодіння англійською мовою. Систематизація матеріалу різних аспектів мови, засвоєного за попередні роки, органічно пов'язується з теоретичними курсами, які студенти слухають на даному етапі навчання. У практичному закріпленні засвоєного граматичного матеріалу особлива увага звертається на системний характер мовних явищ, на зв'язок морфології і синтаксису. Репродуктивні та продуктивні навички усного мовлення студентів розвиваються і далі удосконалюються. Велика увага приділяється стилістичним особливостям розмовної мови, її ідіоматиці. У роботі над текстом увага приділяється лексико-граматичному аналізові граматичних та синтаксичних структур, що сприяє оволодінню літературним стилем мови. У галузі аудіювання навички розвиваються у плані сприймання більшої кількості інформації за певний відрізок часу при ускладненні лексичного і граматичного матеріалу. Робота над писемною мовою: студенти вчаться анотувати та реферувати навчальну та іншу літературу, а також фіксувати інформацію при сприйманні на слух. Центральним завданням III курсу є удосконалення практичного володіння мовою як в усній, так і письмовій формі, навчання непідготовленого мовлення з розширенням та збагаченням словникового складу і запасу мови студентів (краєзнавчого, філологічного, термінологічного, педагогічного), розвиток навичок двостороннього перекладу, реферування тексту, скорочення та розширення інформації на матеріалі спеціальних текстів, використання різноманітних видів навчальної діяльності, спрямованих на педагогізацію навчального процесу. У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен Знати:  вживання умовного способу в англійській мові;  модальні дієслова і англійській мові, їх первинні і вторинні функції;  засвоїти близько 1200 лексичних одиниць на матеріалі текстів підручника, розмовних тем та домашнього читання; Вміти:  застосовувати здобуті теоретичні знання на практиці у своїй науководослідницькій діяльності;  усвідомити сутність мови як суспільного явища, закономірності її розвитку та функціонування.Мета та завдання навчальної дисципліни Мета навчання на цьому курсі полягає в подальшому удосконаленні умінь та навичок практичного оволодіння англійською мовою. Систематизація матеріалу різних аспектів мови, засвоєного за попередні роки, органічно пов'язується з теоретичними курсами, які студенти слухають на даному етапі навчання. У практичному закріпленні засвоєного граматичного матеріалу особлива увага звертається на системний характер мовних явищ, на зв'язок морфології і синтаксису. Репродуктивні та продуктивні навички усного мовлення студентів розвиваються і далі удосконалюються. Велика увага приділяється стилістичним особливостям розмовної мови, її ідіоматиці. У роботі над текстом увага приділяється лексико-граматичному аналізові граматичних та синтаксичних структур, що сприяє оволодінню літературним стилем мови. У галузі аудіювання навички розвиваються у плані сприймання більшої кількості інформації за певний відрізок часу при ускладненні лексичного і граматичного матеріалу. Робота над писемною мовою: студенти вчаться анотувати та реферувати навчальну та іншу літературу, а також фіксувати інформацію при сприйманні на слух. Центральним завданням III курсу є удосконалення практичного володіння мовою як в усній, так і письмовій формі, навчання непідготовленого мовлення з розширенням та збагаченням словникового складу і запасу мови студентів (краєзнавчого, філологічного, термінологічного, педагогічного), розвиток навичок двостороннього перекладу, реферування тексту, скорочення та розширення інформації на матеріалі спеціальних текстів, використання різноманітних видів навчальної діяльності, спрямованих на педагогізацію навчального процесу. У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен Знати:  вживання умовного способу в англійській мові;  модальні дієслова і англійській мові, їх первинні і вторинні функції;  засвоїти близько 1200 лексичних одиниць на матеріалі текстів підручника, розмовних тем та домашнього читання; Вміти:  застосовувати здобуті теоретичні знання на практиці у своїй науководослідницькій діяльності;  усвідомити сутність мови як суспільного явища, закономірності її розвитку та функціонування.