Предметом вивчення навчальної дисциплiни Психологічні основи Паблік Рілейшнз» є психологічні основи формування позитивного іміджу організації, політичного лідера, інших видів іміджу, психологічні умови та фактори, що сприяють підвищенню ефективності конкретних видів ПР діяльності.

Міждисциплінарні зв’язки. Вивчення дисципліни «Психологічні основи Паблік рілейшнз» спирається на базові положення дисциплін «Соціальна психологія», «Психологія особистості», «Психологія спілкування», «Психологія управління» тощо.

 Мета та завдання навчальної дисципліни

 Метою викладання навчальної дисциплiни Психологічні основи Паблік Рілейшнз»є формування у студента системи знань та вмінь щодо психологічного забезпечення діяльності у сфері Паблік Рілейшнз.

Основними завданнями вивчення дисциплiни   Психологічні основи Паблік Рілейшнз» є:

-              формування понятійно-категоріального поля щодо психологічних аспектів ПР-діяльності;

-              розвиток умінь застосування інтегрованих знань з різних фахових дисциплін (психологія спілкування, вікова психологія, соціальна психологія, психологія особистості, психологія конфлікту тощо) у специфічній сфері діяльності практичного психолога;

-              розвиток навичок та умінь здійснювати аналіз умов, добір моделі та побудови іміджу (індивідуального, корпоративного, політичного) з урахуванням психологічних особливостей сприйняття ПР-об’єкту різними цільовими аудиторіями;

-              розвиток навичок та вмінь проводити аналіз та оцінку ефективності програм ПР-діяльності.