Навчальна дисципліна "Основи менеджменту"

Форма підсумкового контролю: екзамен

Нормативна навчальна дисципліна "Основи економічної теорії" викладається для студентів 1 курсу 1ПУА групи.

 

Навчальна дисципліна "Основи маркетингу" викладається на 4 курсу для студентів, що навчаються за спеціальністю 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями). Обсяг дисципліни: 90 год. (3 кредити).

Нормативна навчальна дисципліна "Економіка підприємства" (90 год.)

Курс: ІІ (3 семестр).  Спеціальність: "015 Професійна освіта. Документознавство"

 "015 Професійна освіта. ХТ"

Форма підсумкового контролю: екзамен.

Нормативна навчальна дисципліна "Економіка підприємства" (90 год.), 3 курс, 5 семестр.

Викладається для студентів спеціальностей: "015 Професійна освіта. Готельно-ресторанна справа", "015 Професійна освіта. Туризм", "015 Професійна освіта. Документознавство", "015 Професійна освіта. Охорона праці",  "015 Професійна освіта. Дизайн"

Форма підсумкового контролю: екзамен.

 

 

 

Нормативна навчальна дисципліна "Маркетинг інформаційних продуктів і послуг" 

Групи: 3-4 курс 

Спеціальність: 029 Інформаційна бібліотечна та архівна справа

 

Навчальна дисципліна "Основи підприємництва" (3 кредити, 90 год. ) є вибірковою дисципліною для студентів ІІІ курсу спеціальності "015 Професійна освіта (за спеціалізаціями: готельно-ресторанна справа, туризм, документознавство, комп'ютерні технології, дизайн).

Навчальна дисципліна "Електронна комерція" (6 кредитів, 180 год.) є вибірковою дисципліною (6 семестр), яка викладається для студентів IV курсу спеціальності "015 Професійна освіта" (за спеціалізаціями: готельно-ресторанна справа, харчові технології). 

 

Дисципліна "Лінгвістичні основи документознавства" є нормативною дисципліною для спеціальності 015 Професійна освіта. Документознавство.

Викладається на І курсі у 1-му семестрі

Дисципліна "Теорія і практика референтської та офісної діяльності" є нормативною дисципліною для студентів спеціальності 015 Професійна освіта. Документознавство

Викладається на ІІ-ІІІ курсах у 4-5-му семестрах.

Дисципліна "Архівознавство та документне фондознавство" 

Спеціальність 015 Професійна освіта. Документознавство

Викладається на ІІ курсі у 3-му семестрі

Навчальна дисципліна"Кадровий менеджмент" (ІІІ семестр, 90 год. )

Спеціальність: "015 Професійна освіта. Документознавство"

Форма підсумкового контролю: Екзамен

 

 

 Предмет вивчення навчальної дисципліни – базові процеси виробництва, передачі та перетворення і використання електричної енергії. Метаформування знань з основ електротехніки та промислової електроніки. Набуття майбутніми педагогами професійного навчання фундаментальних знань у галузі електротехніки, мікроелектроніки та їх використання у організації та керуванні виробничими процесами.

Актуальність пропонованого курсу для фахівців обумовлена науково-теоретичною значущістю вивчення основних інтелектуальних здобутків людства.

Філософські знання та загальна методологія пізнання є визначальною умовою пізнавальної й практичної діяльності сучасної людини. Докорінна реформа засадничих сфер життя суспільства висуває принципові зміни орієнтирів якості підготовки сучасних фахівців різних суспільних сфер. Зростає потреба у фундаментальній філософській та гуманітарній освіті й культурі, формуванні у спеціалістів творчого, нестандартного мислення.

Відповідно до сучасних тенденцій розвитку суспільства викладання навчальної дисципліни «Філософія» повинно забезпечити світоглядний аспект гуманітарної освіти, сформувати основи філософського мислення студентів як структурну частину професійної підготовки. Навчальна дисципліна "Філософія" є важливою ланкою у циклі соціально-гуманітарної підготовки студентів, зокрема, педагогічних спеціальностей, оскільки сприяє формуванню філософсько обгрунтованих світоглядних орієнтацій, що допомагають студентам виробити життєву позицію свідомого члена суспільства.

Предмет вивчення навчальної дисципліни є специфіка, структура, умови виникнення та історія  розвиток, філософської думки, коло її головних проблем та стратегій філософської творчості.

Міждисциплінарні зв’язки: історія, логіка, риторика, психологія, соціологія, культурологія, релігієзнавство.

Мета та завдання навчальної дисципліни

Метою викладання навчальної дисципліни «Філософія»  є ознайомлення студентів з історико-філософськими аспектами формування і розвитку філософської думки й формування у них цілісного концептуального бачення картини світу, формування стійкої життєвої позиції, забезпечення гармонійного розвитку особистості майбутнього педагога.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Філософія» є ознайомлення студентів з досягненнями світової та вітчизняної філософської думки, творчістю та особистостями видатних мислителів давнини і сучасності, основними філософськими школами та напрямами у їх історичному розвитку, філософською термінологією.

Спрямований на формування професійно-педагогічну компетентність та виробничу компетентність педагога професійного навчання,забезпечення здатності майбутнього педагога професійного навчання адаптувати теоретичні знання та практичні вміння та навички до умов реального навчального процесу в закладах професійної (професійно-технічної) освіти; усвідомлення студентами основних вимог, змісту методики організації та проведення професійної підготовки робітників, поглиблення знань дидактичних можливостей, принципів дії, технологій використання та методики застосування дидактичних засобів.

Мета - вивчення основних положень та відомостей про роль і місце педагогічної науки у розвитку суспільства, про закономірності розвитку педагогічної науки, про організацію та шляхи забезпечення наукових досліджень в системі освіти.

Завдання дисципліни: забезпечити підготовку майбутніх учителів до проведення наукових досліджень з педагогіки на високому методологічному рівні, що дозволять вирішувати проблеми навчання та виховання; сформувати знання з використання методів наукового пізнання для проведення науково-дослідної роботи з психолого-педагогічного напрямку; сформувати уміння студентів здійснювати науковий пошук в організації, постановки, проведення науково-дослідної роботи та здійснення математично-статистичної перевірки її результатів

Мета – формування знань з основ інженерної творчості та методики пошуку (суб’єктивно) нових технічних рішень і розв’язку завдань характерних для фахової діяльності педагога професійної освіти за обраними спеціалізаціями. Засвоєння теоретичних основ інженерної творчості на базі основних законів еволюції технічних об’єктів. Вивчення елементів педагогічної творчості та їх впровадження у зміст підготовки фахівця професійної освіти.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Основи інженерно-педагогічної творчості» є формування: -  здатності до власного інтелектуального розвитку та навчання впродовж життя, до самовиховання; - здатності до  застосовувати знання при постановці і вирішенні професійних завдань; - здатності до створення  умов розвитку людини, її освіти, будувати освіту як систему; - здатності вчити  знанням  та способам їх одержання, формувати навчальну діяльність учнів / студентів; - здатність усвідомлювати наявність інтеграційних процесів як умови існування і розвитку соціально-природного середовища; - здатність творчо підходити до виробничої діяльності,

Нормативна навчальна дисципліна "Політекономія"(180 год., 6 кредитів), яка викладається для студентів І курсу, що навчаються за спеціальністю: "015 Професійна освіта. Економіка"

І етап Всеукраїнської олімпіади зі спеціальності 015 Професійна освіта (за спецалізаціями)

Атестаційний екзамен студентів-випускників спеціальності 015 "Професійна освіта (за спеціалізацією)"  Інженерно-педагогічного факультету Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова