Предметом вивчення навчальної дисципліни є методологічні та
теоретико-методичні засади музично-виконавської підготовки майбутніх
докторів філософії, технологія творчого саморозвитку фахівців,
удосконалення методичних підходів до якості освіти майбутніх учителів
музичного мистецтва в педагогічному вищому навчальному закладі,
проектування інноваційних технологій музичного навчання.
Міждисциплінарні зв’язки. Теоретичний та практичний зміст дисципліни
«Теорія та методика музичного навчання» тісно пов'язаний з філософією,
естетикою, етикою, загальною та мистецькою педагогікою; загальною та
музичною психологією; мистецтвознавством, теорією та методикою музичної
освіти; художньою культурою, мистецтвознавством.
- Викладач: Глазунова Ірина Кимівна
Мета навчальної дисципліни: формування та розвиток в аспірантів системи інформаційних компетентностей, які забезпечують здатність майбутнього педагога ефективно здійснювати професійну діяльність; організовувати інформаційну взаємодію суб’єктів освітнього середовища; вирішувати професійні проблеми в межах інформаційно-освітнього середовища для виконання завдань науково-дослідницького та інноваційного характеру в сфері застосування сучасних комп’ютерних технологій в освіті.
- Manager: Кауров Павло В'ячеславович
- Manager: УДУ Модератор ФМ
Мета навчальної дисципліни: формування у здобувачів третього освітньо-наукового рівня вищої освіти системи інтегративних, загальнопедагогічних і фахових компетентностей щодо інноваційних тенденцій у мистецькій освіті; підвищення рівня наукових знань в галузі мистецької інноваційної діяльності; ознайомлення аспірантів з методичним забезпеченням реалізації та впровадженням інновацій у науково-дослідну та мистецько-освітню діяльність у ЗВО різного рівня акредитації.
- Manager: Топчієва Ірина Олександрівна
Мета навчальної дисципліни: розвиток у майбутніх молодих педагогів-науковців загальнонаукових, інструментальних, професійних компетентностей, які забезпечують здатність до відродження національної антропологічної традиції у музичному мистецтві та музичній педагогіці, формування високого рівня художньої культури.
- Manager: Зайцева Алла Віталіївна
Мета навчальної дисципліни: удосконалення професійної та вокально-методичної підготовки майбутніх педагогів-науковців через формування загальнопедагогічних і фахових компетентностей у керівництві вокально-педагогічною діяльністю.
Мета навчальної дисципліни: ознайомлення аспірантів з психологічними основами музично-виконавської, музично-творчої, музично-слухової та музично-педагогічної діяльності у контексті розвитку мистецької освіти; підвищення рівня наукових знань в галузі музичної психології, психології музичної діяльності для їх практичного використання у професійній діяльності; виявлення психологічного впливу музичного мистецтва на формування духовності суспільства й виховання нової генерації сучасної молоді.
Метою викладання навчальної дисципліни «Світові науково-педагогічні школи (музичне мистецтво)» є: поглиблення тезаурусу стосовно прогресивних науково- педагогічних шкіл світу, розширення діапазону науково-творчих теоретичних понять з мистецько-музичної освіти, набуття необхідного наукового теоретичного та практичного досвіду самостійного здобуття історично усталеної, цікавої та корисної наукової інформації, досягнення високого персоніфікованого результату освітньо-наукової програми підготовки доктора філософії.
- Manager: Гуральник Наталія Павлівна
Мета і завдання навчальної дисципліни
Метою викладання навчальної дисципліни «Гуманізація музичного навчання і виховання» є ознайомлення студентів з методологічними, науково-теретичними та методичними основами організації гуманістично орієнтованого мистецького навчання і виховання, прогресивними ідеями українських педагогів в галузі загальної мистецької освіти та освоєння шляхів їх реалізації в практичній фаховій діяльності.
Мета навчальної дисципліни: формування в аспірантів етнохудожньої, етнокультурної, етнопедагогічної компетентностей як особистісно-професійних характеристик педагога-митця, які обумовлюють здатність ефективно провадити мистецьку етнохудожню, а також етнокультурну й етнопедагогічну фахову діяльність, на базі української народної деонтології організовувати взаємодію учасників навчального середовища, ставити й розв’язувати стратегічні й тактичні задачі навчального процесу у контексті гуманних відносин, притаманних системі цінностей й виховних ідеалів української етнокультури; забезпечують фундаментальність етнохудожньої, етнокультурної, етнопедагогічної підготовки науковців під час виконання професійної діяльності теоретично-методологічного, пошуково-дослідницького, науково-методичного характеру.
Метою навчальної дисципліни «Теорія і практика музичної освіти» є розвиток професійної й методичної культури майбутніх молодих педагогів-науковців через формування загальнопедагогічних і фахових компетентностей у керівництві музично-педагогічною діяльністю вихованців.
- Manager: Глазунова Ірина Кимівна
- Manager: Щолокова Ольга Пилипівна
Мета і завдання навчальної дисципліни:
- ознайомлення з загальнонауковими, психолого-педагогічними, методичними підходами до акмеології мистецької освіти;
- визначення основних методичних напрямів акмеології мистецької освіти;
- засвоєння принципів мистецької освіти та оволодіння технологією формування акмеологічної спрямованості майбутніх викладачів мистецьких дисциплін;
- розкриття акмеологічних факторів ефективної підготовки майбутніх викладачів мистецьких дисциплін до роботи з учнями загальноосвітніх, музичних та хореографічних шкіл;
- створення особистісної траєкторії фахового розвитку на основі акмеологічного підходу;
- визначення акмеологічної складової фахової підготовки майбутніх викладачів мистецьких дисциплін;
- розробка основних шляхів удосконалення процесу підготовки магістрантів до продуктивної діяльності з учнями;
- побудова моделі особистісного акмеологічного розвитку в роки навчання у вищому навчальному закладі мистецької освіти.
Студент повинен отримати знання теоретичних основ створення «акмеологічного середовища». Він повинен вміти застосовувати діагностичні методики, тести, вирішувати творчі контрольні завдання.
- Manager: Козир Алла Володимирівна
Мета науково-педагогічної практики – формування готовності здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти до здійснення мистецько-освітньої та науково-дослідної діяльності у вищій школі.
Основними завданнями практики є:
• постановка і вирішення науково-дослідних завдань з теорії та практики мистецької освіти;
•збагачення і поглиблення теоретико-методологічних та практичних знань у процесі мистецько-освітньої роботи зі студентами;
• ведення наукових досліджень (здійснення пошукової роботи та апробація її результатів);
• оволодіння досвідом використання на практиці інноваційних педагогічних технологій та сучасних методик навчання;
• розвиток потреби у самоосвіті, самовихованні, науковому самовдосконаленні та творчій самореалізації.
- Manager: УДУ Модератор ФМ
- Викладач: Федоришин Василь Ілліч