Предметом вивчення навчальної дисципліни є методологічні та теоретико-методичні засади музично-виконавської підготовки майбутніх докторів філософії, технологія творчого саморозвитку фахівців, удосконалення методичних підходів до якості освіти майбутніх учителів музичного мистецтва в педагогічному вищому навчальному закладі, проектування інноваційних технологій музичного навчання. Міждисциплінарні зв’язки. Теоретичний та практичний зміст дисципліни «Теорія та методика музичного навчання» тісно пов'язаний з філософією, естетикою, етикою, загальною та мистецькою педагогікою; загальною та музичною психологією; мистецтвознавством, теорією та методикою музичної освіти; художньою культурою, мистецтвознавством.

Мета навчальної дисципліни: формування та розвиток в аспірантів системи інформаційних компетентностей, які забезпечують здатність майбутнього педагога ефективно здійснювати професійну діяльність; організовувати інформаційну взаємодію суб’єктів освітнього середовища; вирішувати професійні проблеми в межах інформаційно-освітнього середовища для виконання завдань науково-дослідницького та інноваційного характеру в сфері застосування сучасних комп’ютерних технологій в освіті.

Мета навчальної дисципліни: формування у здобувачів третього освітньо-наукового рівня вищої освіти системи інтегративних, загальнопедагогічних і фахових компетентностей щодо інноваційних тенденцій у мистецькій освіті; підвищення рівня наукових знань в галузі мистецької інноваційної діяльності; ознайомлення аспірантів з методичним забезпеченням реалізації та впровадженням інновацій у науково-дослідну та мистецько-освітню діяльність у ЗВО різного рівня акредитації.

Мета навчальної дисципліни: розвиток у майбутніх молодих педагогів-науковців загальнонаукових, інструментальних, професійних компетентностей, які забезпечують здатність до відродження національної антропологічної традиції у музичному мистецтві та музичній педагогіці, формування високого рівня художньої культури.

Мета навчальної дисципліни: удосконалення професійної та вокально-методичної підготовки майбутніх педагогів-науковців через формування загальнопедагогічних і фахових компетентностей у керівництві вокально-педагогічною діяльністю.

Мета навчальної дисципліни: ознайомлення аспірантів з психологічними основами музично-виконавської, музично-творчої, музично-слухової та музично-педагогічної діяльності у контексті розвитку мистецької освіти; підвищення рівня наукових знань в галузі музичної психології, психології музичної діяльності для їх практичного використання у професійній діяльності; виявлення психологічного впливу музичного мистецтва на формування духовності суспільства й виховання нової генерації сучасної молоді.

Метою викладання навчальної дисципліни «Світові науково-педагогічні школи (музичне мистецтво)» є: поглиблення тезаурусу стосовно прогресивних науково- педагогічних шкіл світу, розширення діапазону науково-творчих теоретичних понять з мистецько-музичної освіти, набуття необхідного наукового теоретичного та практичного досвіду самостійного здобуття історично усталеної, цікавої та корисної наукової інформації, досягнення високого персоніфікованого результату освітньо-наукової програми підготовки доктора філософії.

Мета і завдання навчальної дисципліни

Метою викладання навчальної дисципліни «Гуманізація музичного навчання і виховання» є ознайомлення студентів з методологічними, науково-теретичними та методичними основами організації гуманістично орієнтованого мистецького навчання і виховання, прогресивними ідеями українських педагогів в галузі загальної мистецької освіти та освоєння шляхів їх реалізації в практичній фаховій діяльності.

Мета навчальної дисципліни: формування в аспірантів етнохудожньої, етнокультурної, етнопедагогічної компетентностей як особистісно-професійних характеристик педагога-митця, які обумовлюють здатність ефективно провадити мистецьку етнохудожню, а також етнокультурну й етнопедагогічну фахову діяльність, на базі української народної деонтології організовувати взаємодію учасників навчального середовища, ставити й розв’язувати стратегічні й тактичні задачі навчального процесу у контексті гуманних відносин, притаманних системі цінностей й виховних ідеалів української етнокультури; забезпечують фундаментальність етнохудожньої, етнокультурної, етнопедагогічної підготовки науковців під час виконання професійної діяльності теоретично-методологічного, пошуково-дослідницького, науково-методичного характеру.

Метою навчальної дисципліни «Теорія і практика музичної освіти» є розвиток професійної й методичної культури майбутніх молодих педагогів-науковців через формування загальнопедагогічних і фахових компетентностей у керівництві музично-педагогічною діяльністю вихованців.

Мета і завдання навчальної дисципліни:

- ознайомлення з загальнонауковими, психолого-педагогічними, методичними підходами до акмеології мистецької освіти;

- визначення основних методичних напрямів акмеології мистецької освіти;

- засвоєння принципів мистецької освіти та оволодіння технологією формування акмеологічної спрямованості майбутніх викладачів мистецьких дисциплін;

- розкриття акмеологічних факторів ефективної підготовки майбутніх викладачів мистецьких дисциплін до роботи з учнями загальноосвітніх, музичних та хореографічних шкіл;

- створення особистісної траєкторії фахового розвитку на основі акмеологічного підходу;

- визначення акмеологічної складової фахової підготовки майбутніх викладачів мистецьких дисциплін;

- розробка основних шляхів удосконалення процесу підготовки магістрантів до продуктивної діяльності з учнями;

- побудова моделі особистісного акмеологічного розвитку в роки навчання у вищому навчальному закладі мистецької освіти.

Студент повинен отримати знання теоретичних основ створення «акмеологічного середовища». Він повинен вміти застосовувати діагностичні методики, тести, вирішувати творчі контрольні завдання.

Мета науково-педагогічної практики – формування готовності здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти до здійснення мистецько-освітньої та науково-дослідної діяльності у вищій школі.

Основними завданнями практики є:

• постановка і вирішення науково-дослідних завдань з теорії та практики мистецької освіти;

•збагачення і поглиблення теоретико-методологічних та практичних знань у процесі мистецько-освітньої роботи зі студентами;

• ведення наукових досліджень (здійснення пошукової роботи та апробація її результатів);

• оволодіння досвідом використання на практиці інноваційних педагогічних технологій та сучасних методик навчання;

• розвиток потреби у самоосвіті, самовихованні, науковому самовдосконаленні та творчій самореалізації.