Курс вивчення обов’язкової навчальної дисципліни Іноземна мова для академічних цілей складена для всіх освітньо-наукових програм  УДУ імені Михайла Драгоманова з підготовки здобувачів вищої освіти за ступенем Доктор філософії (аспірантів) галузей знань: 01 Освіта, 03 Гуманітарні науки, 04 Богослов’я, 05 Соціальні та поведінкові науки, 08 Право, 09 Біологія, 10 Природничі науки, 11 Математика та статистика, 23 Соціальна робота  та за наступними спеціальностями:

 011 Освітні, педагогічні науки: (загальна педагогіка та історія педагогіки);

(теорія і методика професійної освіти); (дошкільна педагогіка); (теорія та методика виховання); (інформаційно-комунікаційні технології в освіті);

014 Середня освіта: (фізична культура); (музичне мистецтво); (математика);

(інформатика); (технічні дисципліни, технології); (зарубіжна література);

015 Професійна освіта (теорія і методика професійної освіти);

016 Спеціальна освіта (корекційна педагогіка); 031 Релігієзнавство;

032 Історія та археологія;

033 Філософія (історія філософії); (соціальна філософія та філософія історії);

(філософська антропологія, філософія культури); (філософія освіти);

034 Культурологія;

035 Філологія (українська мова); (російська мова); (українська література);

(російська література); (порівняльно-історичне і типологічне мовознавство); (структурна, прикладна та математична лінгвістика); (загальне мовознавство); (германські мови);

041 Богослов’я; 052 Політологія; 053 Психологія; 054 Соціологія;

091 Біологія; 01Екологія; 104Фізика та астрономія; 111Математика;

231 Соціальна робота; 081 Право

Мета і завдання навчальної дисципліни. Метою викладання навчальної дисципліни «Наукометрія та науково-організаційна діяльність» є формування у аспірантів знань про наукометрію як складову забезпечення результативності їх науково-дослідної діяльності та формування практичних умінь та навичок використання наукометричних інструментів, а також розвиток умінь щодо здійснення науково-організаційної діяльності відповідно до діючих у системі підготовки аспірантів нормативних актів. Завдання навчальної дисципліни: сформувати у аспірантів систему знань про основні історичні та сучасні тенденції розвитку наукометрії як галузі знань; розвинути наукову культуру аспірантів, демонструючи можливості інформаційних технологій у реалізації наукового пошуку та оцінки наукової інформації; сформувати навички написання наукових публікацій відповідно до сучасних вимог МОН України з урахуванням необхідності їх інтеграції у наукометричні системі; сформувати професійні компетенції аспірантів щодо забезпечення високого рівня їх теоретико-методологічної та практичної підготовки щодо ролі наукометрії у їх науково-дослідній діяльності; розвинути практичні навички та вміння критично оцінювати наукову інформацію за допомогою інструментарію сучасної наукометрії; сформувати уявлення щодо можливостей наукометричних баз даних для вирішення конкретних завдань власного дисертаційного дослідження; допомогти аспірантам оволодіти навичками критичного оцінювання наукової інформації; сформувати теоретичні знання щодо нормативно-правової складової здійснення наукової та науко-технічної діяльності в Україні; сформувати теоретичні знання про систему, види та етапи науково-організаційної діяльності в Україні; сформувати практичні навички відбору, накопичення та обробки наукової інформації; оволодіти технологіями обробки та оформлення результатів наукового дослідження; сформувати теоретичні знання щодо переліку документів та процедури їх підготовки до подання та розгляду дисертаційного дослідження у разовій спеціалізованій вченій раді; сформувати уявлення щодо процедури офіційного прилюдного захисту дисертації.

The course is dedicated to polishing existing language skills with the purpose to enlarge the scope of communication with the multinational research communities, which is undoubtedly very important for the post graduate students scientific projects.

Нормативна навчальна дисципліна «Технології аналізу обробки результатів дослідження в спеціальній освіті» спрямована на оволодіння  основними технологіями аналізу результатів дослідження в спеціальній освіті, із якісним та кількісним підходом до такого аналізу, набуття практичних навичок та умінь використовувати дані прийоми для опрацювання результатів експериментального (емпіричного) дослідження.