Мета курсу: формування у майбутніх вчителів технологій якомога ширше уявлення про дизайн-діяльність, не заглиблюючись особливо в будь-яку з галузей; виховання візуальної культури, культури споживання речей, прагнення створити цілісне гармонійне середовище життєдіяльності людини.

Нормативний освітній компонент

Тест з курсу "Дизайн і декоративне мистецтво" для студентів 21СОТм групи

Навчальна дисципліна «Теорія та методика профорієнтаційної роботи»
передбачена Навчальним планом (цикл професійної підготовки) для
обов’язкового вивчення здобувачами/здобувачками освіти зі спеціальності 014
Середня освіта (Трудове навчання та технології), ОР бакалавр. У процесі
вивчення даної навчальної дисципліни у здобувачів/здобувачок освіти
формується дидактично обґрунтована система знань, практичних умінь і
навичок із основ теорії та методики професійної орієнтації. Набуваються
професійні компетентності здійснення профорієнтаційної роботи, необхідних
для організації та проведення уроків із технологій та трудового навчання з
елементами професійної орієнтації, формуються й розвиваються
компетентності профорієнтаційного супроводу учнів/учениць закладів
загальної середньої освіти.

Вивчення навчальної дисципліни «Теорія і методика навчання технології у старшій школі» передбачає
формування та розвиток у здобувачів вищої освіти компетентностей та програмних результатів
навчання відповідно до освітньо-професійної програми 014 Середня освіта (Трудове навчання та
технології). Забезпечує теоретичну, практичну та методичну готовність студентів до організації й
проведення урочної , позаурочної, позакласної навчально-виховної, проєктно-технологічної
діяльності з технологій у старшій школі.

ОХК-наукова дисципліна, що вивчає комплекс проблем, які вирішуються у ході аналізу зв’язків і відносин системи "Людина-обєкт-середовище". Результатом досліджень є сутність проєктування функціонально доцільних, технічно розроблених, економічно огрунтованих та естетично виразних обєктів (виробів), що складають оптимальне предметне середовище, для життєдіяльності людини.

Картка навантаження 2022-2023 н.р.

Мета створення курсу навчальної дисципліни “Теорія і методика профільного навчання” полягає у підготовці майбутніх учителів трудового навчання і технологій до  організації профільного навчання у закладах освіти.

Предметом вивчення  навчальної дисципліни «Теорія і методика профільного навчання» є зміст, принципи, форми і методи організації профільного навчання.

Програма вивчення нормативної дисципліни "Педагогічні технології в технологічній освіті" належить до циклу дисциплін загальної підготовки освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр" , спеціальність - 014.10 "Середня освіта (трудове навчання та технології.

Предметом вивчення навчальної дисципліни є організація освітнього процесу в технологічній  освіті у відповідності з сучасними педагогічними технологіями.  

 

Метою викладання навчальної дисципліни «Комп’ютерний дизайн» є набуття та вдосконалення знань з методики проектування інтер’єру та меблів за рахунок професійної роботи в різних програмних середовиах. Програма вивчення варіативної навчальної дисципліни «Комп’ютерний дизайн» розроблена на основі навчального плану за спеціальністю 014.10 Середня освіта (трудове навчання та технології). 

Метою викладання навчальної дисципліни «Автоматизація конструкторської роботи» є забезпечення теоретичних основ і практичної підготовки майбутніх магістрів середньої освіти (трудове навчання та технології) з основ комп'ютерного проектування і моделювання із застосуванням сучасних пакетів прикладних програм для ефективного використання в задачах проектування та конструювання технічних пристроїв. Програма вивчення варіативної навчальної дисципліни «Автоматизація конструкторської роботи» розроблена на основі навчального плану за спеціальністю 014.10 Середня освіта (трудове навчання та технології).

Метою викладання навчальної дисципліни «Прикладне геометричне моделювання» є підготовка майбутніх учителів технологій до використання комп’ютерного проектування та моделювання під час виконання творчих проектів та створенні засобів навчання. Програма вивчення варіативної навчальної дисципліни «Прикладне геометричне моделювання» розроблена на основі навчального плану за спеціальністю 014.10 Середня освіта (трудове навчання та технології).