Метою вивчення навчальної дисципліни «Деонтологія» є оволодіння студентами основними знаннями та вміннями, необхідними для реалізації завдань професійної діяльності фахівців з соціального забезпечення в Україні.
- Викладач: Мариніч Оксана Миколаївна
Програма нормативної навчальної дисципліни «Сучасні економічні теорії» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки фахівців освітнього рівня магістр, галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки», спеціальності 051 «Економіка».
Сучасна економічна теорія, є результатом багатовікового розвитку економічної думки і відображає широку палітру сучасних економічних доктрин як з позицій досліджуваних проблем, так і з позицій різноманітності шкіл і напрямів економічної науки.
Знайомство з основними течіями економічної теорії ХХ – початку ХХІ ст. дає можливість студентам оволодіти сучасною методологією і інструментарієм економічного аналізу, зрозуміти логіку розвитку економічної думки Заходу, з’ясувати взаємозв’язки сучасної економічної політики окремих держав з провідними теоретичними концепціями.
- Викладач: Ілюхіна Василина Вікторівна
Програма нормативної навчальної дисципліни «Сучасні економічні теорії» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки фахівців освітнього рівня магістр, галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки», спеціальності 051 «Економіка».
Сучасна економічна теорія, є результатом багатовікового розвитку економічної думки і відображає широку палітру сучасних економічних доктрин як з позицій досліджуваних проблем, так і з позицій різноманітності шкіл і напрямів економічної науки.
Знайомство з основними течіями економічної теорії ХХ – початку ХХІ ст. дає можливість студентам оволодіти сучасною методологією і інструментарієм економічного аналізу, зрозуміти логіку розвитку економічної думки Заходу, з’ясувати взаємозв’язки сучасної економічної політики окремих держав з провідними теоретичними концепціями.
- Викладач: Ілюхіна Василина Вікторівна
Програма вибіркової навчальної дисципліни “Бренд-менеджмент” складена відповідно до освітньо-професійної (освітньо-наукової) програми підготовки фахівців освітнього ступеня магістр, галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки», спеціальності 051 «Економіка».
Предметом вивчення дисципліни є процес управління діяльністю організації щодо формування, розвитку та підтримки портфеля брендів підприємства.
Міждисциплінарні зв’язки. Дисципліна «Бренд-менеджмент» взаємопов’язана з такими навчальними дисциплінами як рекламний менеджмент, стратегічний маркетинг, менеджмент персоналу, фінансовий менеджмент, маркетинг, які є суміжними і забезпечують глобальне розуміння структури і змісту економічної діагностики та методики її проведення.
Метою вивчення дисципліни є формування системи прикладних знань студентів у сфері управління брендами, розуміння концептуальних засад системного управління діяльністю у сфері брендингу, набуття умінь підготовки і прийняття управлінських рішень у цій галузі діяльності.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Бренд-менеджмент» є теоретична й практична підготовка студентів з питань:
− сутності та ролі брендів у сучасному бізнесі;
− суб’єктів бренд-менеджменту;
− методів управління формуванням та розвитком торговельних марок;
− основних функцій бренда та його характеристик;
− використання основних комунікацій та медіа-каналів у системі брендменеджменту;
− побудови бренда на основі моделей, що використовуються у брендменеджменті;
− інструментів формування корпоративної культури бренда;
− формування технологій, що використовуються у побудові бренда.
- Викладач: Ілюхіна Василина Вікторівна