Мета вивчення дисципліни – формування у майбутніх фахівців комплексу знань щодо
теоретичних питань міжнародної конкурентоспроможності на усіх її структурних рівнях, а
також вироблення навичок практичного використання знань процесів міжнародної
конкуренції для ефективного управління міжнародною конкурентоспроможністю.
Завдання курсу: засвоєння студентами термінологічного апарату у сфері
міжнародної конкуренції та вивченні ключових проблем міжнародної конкуренції та
конкурентоспроможності країн.
- Викладач: Ілюхіна Василина Вікторівна
Курс "Міжнародна економіка" передбачає послідовний цільовий виклад основних питань міжнародних економічних відносин.
Мета курсу: сформувати систему теоретичних знань, вмінь та практичних навичок у галузі міжнародної економіки, форм, методів та механізмів реалізації міжнародних економічних відносин.
Завдання курсу:
- озброїти студентів знаннями щодо сутності міжнародної економічної системи та закономірностей її розвитку;
- навчити аналізувати і оцінювати політико-правове, економічне, соціально-культурне середовище міжнародних економічних відносин та інфраструктуру міжнародної економічної діяльності;
- допомогти освоїти методи і механізми сучасної системи регулювання міжнародних економічних відносин;
- навчити аналізувати структуру та тенденції розвитку сучасного світового ринку товарів і послуг;
- опанувати знаннями щодо сучасних тенденцій міжнародного руху факторів виробництва, капіталу, механізму міжнародної валютної системи, методології міжнародної розрахунків, розуміння логіки, напрямків і форм розвитку процесів міжнародної економічної інтеграції;
- навчити визначати сутність глобальних проблем сучасності та механізмів їх вирішення;
- сформувати вміння використовувати одержані знання у практичній зовнішньоекономічній діяльності України, враховуючи тенденції і перспективи світогосподарського розвитку.
Предметом курсу є: система міжнародних економічних відносин, що складається між національними економіками країн світу в умовах інтернаціоналізації та глобалізації.
- Викладач: Ілюхіна Василина Вікторівна
Предметом вивчення навчальної дисципліни «Національні моделі економічних систем» є закономірності та принципи функціонування сучасних національних моделей економічних систем.
Метою викладання навчальної дисципліни «Національні моделі економічних систем» є засвоєння суті, особливостей і базових інститутів національних моделей економіки; опанування теоретико-методологічними засадами їх ідентифікації; набуття навичок розкриття чинників становлення, функціонування та розвитку цих моделей.
- Викладач: Підопригора Лариса
Програма навчальної дисципліни «Стратегії бізнесу» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів, спеціальності 051 «Економіка»
- Викладач: Манжула Євгенія Вікторівна
Мета і завдання. Метою є здобуття студентами необхідних знань щодо історії, принципів, цілей, завдань, функцій, механізмів створення і функціонування національного фондового ринку, сучасного і перспективного виходу України на світовий фондовий ринок, а також уміння практичного застосування цих знань.
Завдання:
- виявити особливості функціонування національного ринку цінних паперів;
- з’ясувати роль та сутність державного регулювання фондових ринків;
- розглянути економіко-правову сутність різноманітних видів цінних паперів та діяльність фондових бірж;
- розглянути інфраструктуру ринку цінних паперів, діяльність фінансових інститутів та саморегулівних організацій, які надають своїм клієнтам послуги на ринку цінних паперів;
- визначити роль інституційних інвесторів (інститутів спільного інвестування, недержавних пенсійних фондів, банків, страхових компаній тощо) у здійсненні операцій з цінними паперами;
- надати можливість формування у майбутніх фахівців чіткого уявлення про зміст роботи на національному фондовому ринку, що визначатимуть подальший розвиток фондового ринку України.
- Викладач: Бицюра Юрій Васильович
Мета і завдання – формування системи теоретичних і прикладних компетентностей про категорії, поняття та механізми функціонування та розвитку системи освіти. Завдання: формування компетентностей у галузі надання освітніх послуг; надання студентам у доступній формі та на науковій основі ґрунтовних знань про процеси, що відбуваються у освітній сфері нашої країни.
Основні теми програми: Економіка освіти як наука та навчальна дисципліна. Освіта в економічних концепціях. Результати діяльності у сфері освіти. Освіта в сучасних умовах економіки. Освітній потенціал: сутність, структура та оцінка. Розвиток освітнього потенціалу та його роль у суспільному прогресі. Освітня діяльність: сутність та її організація. Держава і освіта. Фінансовий механізм освіти в сучасних умовах. Соціально-економічна ефективність освітньої діяльності. Навчальний заклад як суб’єкт господарювання. Система кошторисного фінансування навчальних закладів. Менеджмент і маркетинг у сфері освіти. Кадровий потенціал навчального закладу. Навчально-матеріальна база освіти. Перспективи розвитку освіти в умовах становлення інформаційного суспільства. Особливості організації та розвитку освіти в країнах світу.
- Викладач: Бицюра Юрій Васильович
Мета і завдання – формування ринково орієнтованого економічного світогляду і знань щодо методів прийняття оптимальних господарських рішень за наявних обмежених ресурсів та альтернативних можливостей їх використання. Завдання: надання знань про базові положення мікроекономічної теорії; прищеплення навичок використання інструментарію мікроекономічного аналізу; підготовка до вивчення прикладних дисциплін, що базуються на мікроекономічній теорії; формування уявлення у студентів про те, що успіх будь-якого бізнесу залежить не лише від наявності стартового капіталу і підприємницького таланту, а й від знання закономірностей функціонування економічних мікросистем у різних ринкових ситуаціях та вміння їх ефективно використовувати.
Завдання: вивчення методології поглибленого пізнання мікроекономіки, багатофакторного аналізу поведінки споживача, набуття вмінь визначати поведінку суб'єктів господарювання залежно від зміни мікро- та макроекономічних чинників.
- Викладач: Бицюра Юрій Васильович
Програма вивчення нормативної навчальної дисципліни "Бухгалтерський облік та аудит" (шифр) складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів галузі знань 05 - Соціальні та поведінкові науки, спеціальності 051 - Економіка.
Предметом вивчення навчальної дисципліни є господарська діяльність підприємства, його активи, власний капітал, пасиви, зобов'язання, бухгалтерська і фінансова документація, а також принципи її перевірки (аудит).
- Викладач: Манжула Євгенія Вікторівна
- Викладач: Манжула Євгенія Вікторівна
Програма нормативної навчальної дисципліни "Статистика. Економічна статистика" (шифр ПП12) складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки фахівців освітнього рівня бакалавр, галузі знань 05 - Соціальні та поведінкові науки, спеціальності 051 - Економіка.
Предметом вивчення навчальної дисципліни є кількісний бік суспільного життя, який знаходить своє відбиття у конкретних розмірах і кількісних співвідношеннях суспільних явищ і процесів.
- Викладач: Манжула Євгенія Вікторівна
Програма вивчення нормативної навчальної дисципліни «Економіка і фінанси підприємства» (шифр ПП07) складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалавра, галузь знань: 05 – Соціальні та поведінкові науки, спеціальності 051 – Економіка.
Предметом вивчення навчальної дисципліни є система виробничих і фінансових відносин на підприємстві, які формуються і розвиваються відповідно до особливостей вияву загальних об’єктивних економічних законів, специфічних закономірностей, характерних для галузі господарства.
- Викладач: Манжула Євгенія Вікторівна
Програма нормативної навчальної дисципліни “Макроекономічна політика” складена відповідно до освітньо-професійної (освітньо-наукової) програми підготовки фахівців освітнього рівня магістр, галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки», спеціальності 051 «Економіка». Предметом вивчення навчальної дисципліни “Макроекономічна політика” є вивчення моделей впливу держави на економіку щодо забезпечення її ефективного функціонування.
Метою викладання навчальної дисципліни “Макроекономічна політика” є формування у студентів знань про систему макроекономічних механізмів та моделей, за допомогою яких держава здійснює свої функції щодо досягнення економічної стабілізації та забезпечення сталого економічного розвитку.
- Викладач: Підопригора Лариса
Дисципліна «Економіка ринку освітніх послуг» дозволяє набути студентам неекономічних спеціальностей додаткових компетенцій при опануванні циклу гуманітарної та соціально-економічної підготовки.
Дисципліна «Економіка ринку освітніх послуг» доповнює знання студентів неекономічних спеціальностей, отримані з фахових освітніх дисциплін, щодо особливостей функціонування освітніх закладів різних рівнів в конкурентному ринковому середовищі сучасної економіки, дає уявлення про освітню сферу як складову економічної системи суспільства.
- Викладач: Підопригора Лариса
Програма вибіркової навчальної дисципліни “Фінанси” складена відповідно до освітньо-професійної (освітньо-наукової) програми підготовки фахівців освітнього ступеня бакалавр, галузі знань 05 – Соціальні та поведінкові науки, спеціальності 051-Економіка.
- Викладач: Підопригора Лариса
Метою викладання навчальної дисципліни «Маркетинг» є формування у студентів наукового світогляду та спеціальних знань з теорії, методології маркетингу, вироблення вміння та навичок здійснення управлінських функцій на підприємстві на основі маркетингу для задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства.
- Викладач: Підопригора Лариса
Ілюхіна Василина Вікторівна, Маркетингові дослідження для 2 курсу, 4 семестр
- Викладач: Ілюхіна Василина Вікторівна
Ілюхіна Василина Вікторівна, Економічна діагностика збутової діяльності підприємства для 1 курсу магістратури, 2 семестр
- Викладач: Ілюхіна Василина Вікторівна
Дисципліна "Логістика" є вибірковою навчальною дисципліною підготовки бакалаврів галузі знань 05 "Соціальні та поведінкові науки", спеціальності 051 "Економіка"
- Викладач: Унінець Ірина Михайлівна
Дисципліна "Статистика. Економічна статистика" є нормативною навчальною дисципліною для підготовки бакалаврів галузі знань 051 "Соціальні та поведінкові науки", спеціальності 051 "Економіка"
- Викладач: Manzhula Ievgeniia
Вибіркова навчальна дисципліна
Соціальна філософія
освітнього рівня бакалавр
галузі знань 23 "Соціальна робота"
спеціальності 231 "Соціальне забезпечення"
- Викладач: Topol Olga
Нормативна навчальна дисципліна
Соціальна допомога різним категоріям населення
освітнього рівня бакалавр
галузі знань 23 «Соціальна робота»
спеціальності 232 «Соціальне забезпечення»
- Викладач: Topol Olga
Дисципліна "Методика навчання економіки у ЗНЗ" має тісний зв’язок з курсами психолого-педагогічного циклу (педагогіка, психологія та ін.). Лекційні та семінарські заняття проводяться на основі здобутих раніше знань з політичної економії та ряду економічних дисциплін. Метою вивчення навчальної дисципліни «Методика навчання економіки у ЗНЗ» є озброєння студентів – майбутніх вчителів економіки, у загальноосвітніх навчальних закладах необхідними методами (способами) навчання учнів економіки з метою реалізації «Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти» (Постанова Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1392) та програм з економіки всіх рівнів, що рекомендуються Міністерством освіти і науки України. Основними завданнями вивчення дисципліни «Методика навчання економіки у ЗНЗ» є: - опанування теорії і практики використання системи методів навчання у викладанні економіки; - оволодіння методикою застосування основних форм навчального процесу з економіки; - з’ясування методики оптимізації навчального процесу з економіки; - з’ясування змісту державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти в частині завдань навчання економки; - вивчення програм курсу «Економіка», рекомендованих Міністерством освіти і науки України.
- Викладач: Красман Наталія Валеріївна
