Освітній компонент "Психологія особистості в кризових та екстремальних ситуаціях" є вибірковим для бакалаврів - здобувачів вищої освіти

Згідно Стандарту освіти впродовж вивчення дисципліни сформуються загальні компетепнтності згідно СТандарту спеціальності 053 

Освітній компонент "Психологія особистості в політиці" забезпечує ОП "Психологія" т а ОП "Політична психологія" професійними компетентностями здобувачів вищої освіти спеціальності "психологія". Під час вивчення планується  оновити у студентів загальні знання з психології та надати нові професійні знання з особлоивостей психології особистості у політиці УВкраїни та за кордоном згідно С Тандарту спеціальності 053 "Психологія".

1) Сформувати компетентності із здійснення пошуку, опрацювання та аналізу професійно важливих знань із різних джерел із використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій та 2) сформувати уміння з розробки просвітницьких матеріалів та освітніх програм, їх впровадження та отримання зворотнього зв*язку, оцінювання якості

Курс до нормативної навчальної дисципліни «Психологія менеджменту» складеної відповідно до освітньо-професійної програми підготовки фахівців освітнього рівня бакалавр, галузі знань 05 Соціальні та поведінкові науки спеціальність 053 Психологія

Освітній компонент "Інноваційні технологій та проектна діяльність у психології" призначений для магістрів спеціальності 053 "Психологія". Розроблений згідно Стандартів 053 "Психологія" _магістр

Компонент, що вивчається здобувачами вищої освіти ОП Міжнародна інформація спеціальності 291

Для праці над дослідження рівня "магістр"

для спеціальності 291 міжнародні відносини, суспіольні комунікації та регіональні студії

Компонент, що вивчається здобувачами вищої освіти ОП Міжнародна інформація спеціальності 291

Метою викладання навчальної дисципліни «Патопсихологія та сучасні технології психопрофілактики» є засвоєння здобувачами вищої освіти базових знань з актуальних питань патопсихології й психопрофілактики та впровадженні сучасних психопрофілактичних технологій; вивчення відхилень від норми у психічному розвитку особистості, причин їх виникнення, шляхів попередження й подолання; розробка рекомендацій, спрямованих на проведення ефективної психологічної допомоги особам, які мають проблеми у психічному здоров’ї; ознайомлення здобувачів вищої освіти з основними відмінностями відхилень у психічному розвитку від психічної норми здоров’я; формування компетентностей з попередження та подолання відхиленої від норми поведінки, спричиненої психогенними факторами, з уміння використовувати сучасні психопрофілактичні технології в процесі фахової діяльності.

Спецкурс "Особливості наукових досліджень" призначений для здобувачів рівня "бакалавр" спеціальності 053 "Психологія", четвертий курс.

В результаті опанування спецкурсом, здобувачі сформують одну із ключових компетентностей Стандарту вищої освіти для спеціальності 053 "Психологія" - здійснювати пошук інформації, у тому числі із використанням інформаційно-комунікативних технологій для вирішення професійних завдань

Компонент "Сучасна політична комунікація" призначений для студентів третього курсу спеціальності 291 "Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії" ОП "Міжнародна інформація" як основа для вивчення професійного комунікативного наповнення майбутньої професії механізмами обробки міжнародної інформації.

Компонент призначений для здобувачів третього кусу рівня "бакалавр"

В результаті вивчення компонента, здобувачі вищої освіти рівня "бакалавр" сформують одну із компетентностей, яка закладена у Стандарті для спеціальності 291 "Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії" за ОП "Міжнародна інформація" - знати природу та механізми міжнародних комунікацій.

Компонент "Методологія наукових досліджень" передбачений для здобувачів вищої освіти рівня "Магістр", перший рік навчання, спеціальність "Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії" за ОП "Міжнародна комунікація".

Протягом вивчення компонента здобувачі першого року навчання рівня "магістр" опанують новими знаннями, уміннями та навичками щодо написння наукових досліджень - анотація, есе, реферати, курсові, магістерські по мірі їх складності.

В результаті навчання будуть сформовані професійні компетентності, згідно Стандарту для спеціальності 291 рівня "магістр", одна з яких - планувати та здійснювати дослідження проблем міжнародних відносин, суспільних комунікацій та регіональних студій з використанням сучасних наукових методів, збирати та аналізувати необхідну інформацію, у тому числі з міжнародної комунікації, аргументувати висновки та презентувати результати власних наукових досліджень.

 

Мета і завдання навчальної дисципліни

Метою навчальної дисципліни «Актуальні проблеми загальної і соціальної психології» є створення загальнотеоретичної бази (оволодіння загально психологічним категоріальним апаратом та діагностичним інструментарієм) для успішного вивчення наступних теоретичних, практичних і прикладних навчальних курсів професійного циклу. Ознайомлення здобувачів вищої освіти з актуальними проблемами загальної і соціальної психології, предметом та об’єктом дослідження, основними закономірностями розвитку та функціонування психіки, закономірностями поведінки і діяльності людей в умовах їх включення в соціальні групи, а також психологічні характеристики самих цих груп, набуття знань про принципи та методи психології, основні положення та досягнення української та зарубіжної науки стосовно розгляду актуальних проблем  психології.

Основними завданнями вивчення навчальної дисципліни «Актуальні проблеми загальної і соціальної психології» є озброєння студентів-психологів такими здобутками сучасної психологічної науки, які б сприяли їх професійному становленню, а також самоактуалізації та самореалізації майбутнього фахівця; набуття відповідних загальнотеоретичних, практичних та професійних  компетентностей психолога. Зокрема, оволодіння студентами категоріально-термінологічним апаратом загальної й соціальної психології; вміння ретроспективно аналізувати вітчизняний та зарубіжний досвід у дослідженнях актуальних психологічних проблем; розвиток понятійного мислення; ознайомлення студентів з чинниками розвитку особистості, умовами її становлення у соціумі; оволодіння навичками виконання професійно-орієнтованих завдань з психології та проведення психологічних досліджень з актуальних питань загальної і соціальної психології; формування здатності до розв’язування складних спеціалізованих задач та практичних проблем у сфері психологічних наук.

Освітній компонент (курс) "Міжнародний освітній простір та основи наукових досліджень" пропонується здобувачам вищої освіти ступеню "Бакалавр" міжнародних відносин, суспільних комунікацій та регіональних студій освітньої програми "Міжнаролна комунікацій". У ході формування компетентностей за Стандартом 291 здобувачі набудуть інтегрованих  та загальних компетентностей, а також сформують професійні навички.

освітній компонент "Міжнародна інформація" - провідний компонент, за яким навчаються здобувачі вищої освіти за освітньо-професійною програмою "Міжнаролна інформація" спеціальності 291 "Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії" галузі 29 Міжнародні відносини.

Під час вивчення освітнього компонента розглядатиметься історія виникнення інформації, джерельна база, змістове наповнення терміну, а також буде здійснено написання тез кожним здобувачем вищої освіти.

Компетентності, які набудуть здобувачі вищої освіти - 

здатність студента працювати у міжнародному просторі;

здатність студента вчитися і оволодівати новими знаннями, характеризувати діяльність міжнародного інформаційного простору; аналізувати термінологічний апарат та джерельну базу системи міжнародної інформації у міжнародному форматі;

здатність студента застосовувати знання у практичних ситуаціях, професійно діяти у міжнародному контексті, характеризувати діяльність системи та структури міжнародної інформації та впливати на їх діяльність згідно із завданнями сфери міжнародних відносин.

Курс для студентів 2 курсу спеціальності "Психологія". 

Під час викладання курсу розглядаються нормативні документи з галузі міжнародного права