Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Home

    • My courses

    • URLЕлектронні пошти модераторів факультетів

    • ForumНовини сайту

    • PageЗамовити курс

    • URLВимоги до дистанційної теми курсу

    • PageЗахист лекційних матеріалів в системі дистанційног...

    • URLРекомендації щодо створення відеозустрічі в додатку Google Meet під час проведення дистанційної сесії

    • URLКорпоративний обліковий запис студента/викладача. Створення

    • PageІнструкція завантаження виконаних робіт

    • URLДля аспірантів

    • PageІнструкція по користуванню Google meet

    • PageМетодичні рекомендації щодо завантаження архіву на...

    • FileПрограма для створення тестів (остання версія)

    • My courses

    • Courses

      • Факультети

        • Факультет математики, інформатики та фізики

        • Природничий факультет

        • Педагогічний факультет

        • Факультет української філології та літературної тв...

        • Факультет іноземної філології

        • Факультет спеціальної та інклюзивної освіти

          • Кафедра логопедії та логопсихології

          • Кафедра психокорекційної педагогіки та реабілітології

            • РКМКп_1

            • 2о

            • 1мкп_ППС

            • ТЛР_3зк

            • МДМП

            • ВНДП_1мзксф

            • РтКМ (4зк)

            • ППВД (4зк)

            • АМР (4зл)

            • ВПП_4зк_

            • ПП_3зо

          • Кафедра ортопедагогіки та реабілітології

          • Кафедра спеціальної психології та медицини

          • Кафедра сурдопедагогіки та сурдопсихології імені М...

          • Кафедра технологій освіти та реабілітації осіб з п...

          • ОФСІО

          • Актуальні проблеми сурдопедагогіки

          • СФВ - ТПМ

          • Психологія травмуючих ситуацій

          • Психологія кризових станів

          • ОЗЛР

          • ОЛР ЗОЗ

          • ППДП_ФСІО

          • Спецдошкільна педагогіка

          • ЛМЛ_2

          • ФРРАООП

        • Історичний факультет

        • Факультет психології

        • Факультет мистецтв імені Анатолія Авдієвського

        • Факультет фізичного виховання, спорту і здоров'я

        • Факультет технологій та дизайну

        • Факультет соціально-політичних наук

        • Факультет соціології та соціальної політики

        • Методика викладання фізкультурно-спортивної реабіл...

        • фітнес. Степ-аеробіка.

        • СП 13СР

        • СМП 12СРСП

      • Навчально-наукові інститути

      • Загальноуніверситетські кафедри

      • Поза університетські

      • Аспірантура

      • Відділ цифрових освітніх технологій

      • SCEGES

      • STREAM Jean Monnet Module

      • Різне

      • Загальноуніверситетські дисципліни

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • English ‎(en)‎
  • Log in
Логотип

УДУ імені Михайла Драгоманова

Close
Toggle search input
  1. Courses
  2. Факультети
  3. Факультет спеціальної та інклюзивної освіти
  4. Кафедра психокорекційної педагогіки та реабілітології
  • 1 Page 1
  • 2 Page 2
  • 3 Page 3
  • 4 Page 4
  • 5 Page 5
  • 6 Page 6
  • 7 Page 7
  • 8 Page 8
  • » Next page
Риторика, культура мовлення корекційного педагога копіювання 1
Корекційно-реабілітаційні методики роботи з дітьми з комбінованими порушеннями (пр)
1мкп_Психолого-педагогічний супровід дітей з ООП
Технології в логопедичній роботі_пр,см
Методи діагностики мовленнєвих порушень
Виробнича науково-дослідницька практика_1мзксф
Риторика та культура мовлення (4зк)
Психоло-педагогічне вивчення дітей з ІП (4зк)
Аномалії психічного розвитку (4зл)
Виробнича педагогічна практика_4зк_
Навчальна педагогічна практика_3зо
Навчальна педагогічна практика_3зк
Виробнича педагогічна практика_1мкп
Спеціальна методика ігрової діяльності та ігротерапії 2024
Метод Монтессорі-терапії в корекційно-реабілітаційній роботі
Соціальна та професійна реабілітація
Організація позакласної та позашкільної виховної роботи
Соціалізація осіб з порушеннями функцій опорно-рухового апарату
Спеціальна методика ігрової діяльності та ігротерапії
Виробнича педагогічна практика_1мзкп
Психолого-педагогічний супровід дітей позбавлених батьківського піклування
Корекційна андрагогіка
«Використання STEM технологій в роботі корекційного педагога»
«Методи сенсомоторного та фізичного розвитку дітей раннього та дошкільного віку»
«Корекція сенсомоторного розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями та розладами аутистичного спектра»
Виробнича переддипломна практика_2мзксф
Технології предметно-практичної діяльності копіювання 1
Технології предметно-практичної діяльності
Спеціальна психологія копіювання 2
Сенсорна інтеграція та Монтессорі-терапія в інклюзивних освітніх закладах
  • 1 Page 1
  • 2 Page 2
  • 3 Page 3
  • 4 Page 4
  • 5 Page 5
  • 6 Page 6
  • 7 Page 7
  • 8 Page 8
  • » Next page
Data retention summary
Get the mobile app