Предмет вивчення навчальної дисципліни – дисципліна, організація та проведення якої, спрямована на формування теоретичних знань зінноваційних технологій; опанування практичних навичок та умінь впровадження нових методів навчання і розвитку «м’яких» навичок у молодших школярів та майбутніх педагогів з метою побудови успішної педагогічної кар’єри.

Міждисциплінарні зв’язки: сучасні інформаційні технології, педагогічні технології в початковій школі, сучасна українська мова, освітня політика та лідерство.

Мета: познайомити студентів з загальною характеристикою інноваційних технологій, що використовуються в Україні та світі (Відбором, теоретичним осмисленням, класифікацією педагогічних інновацій); підготувати до опанування механізмів впровадження нових методів навчання і розвитку «м’яких» навичок у молодших школярів та майбутніх педагогів з метою побудови успішної педагогічної кар’єри.

Завданнями вивчення дисципліни є:

  • сприяння у здобутті майбутніми спеціалістами педагогічної спеціальності загальних теоретичних знань з питань необхідності використання інноваційних технологій в педагогічній діяльності та навичок soft skills протягом усього життя;
  • сприяння формуванню основних навичок 21 століття («soft-skills»): критичного мислення, лідерських якостей, креативності, спілкування, співробітництва, які сприятимуть ефективній роботі з різними сучасними джерелами інформації, її критичному аналізу та осмисленню;
  • озброюватимуть новітніми методами навчання та виховання майбутнього фахівця;
  •  акцентувати увагу на ролі інноваційних технологій, як принципу педагогіки, що забезпечує умови розвитку особистості, здійснення її права на індивідуальний творчий внесок, на особистісну ініціативу, на свободу саморозвитку;
  • акцентувати увагу на ролі навичок 21 століття для саморозвитку, самоосвіті кожної особистості починаючи з початкової школи;
  • сприяти набуття досвіду навчання у співпраці та кооперації з іншими; створення та реалізації власних інноваційних проєктів.