Предметом навчальної дисципліни «Соціальне партнерство» є: соціальне партнерство як самостійний вид професійної діяльності, який спрямований на ефективну розбудову партнерської взаємодії, спрямованої на розширення ринку надання якісних освітніх послуг в системі соціально-виховної роботи з дітьми та молоддю.
Соціальне партнерство у галузі освіти є особливим видом практичної діяльності та потребує відповідної підготовки з формування необхідних професійних навичок та вмінь.
Вивчення даної навчальної дисципліни має ґрунтуватися на чіткому розумінні змісту професійної діяльності з врахуванням наукових, організаційних, методологічних засад розбудови соціального партнерства та соціального діалогу. Таке розуміння є теоретичним орієнтиром у визначенні змісту і цілей навчання майбутніх організаторів соціально-виховної роботи основам соціального партнерства у галузі освіти та педагогічній практиці..
Метою викладання навчальної дисципліни «Соціальне партнерство» є: формування у майбутніх педагогів – організаторів соціально- виховної роботи системи знань, умінь та навичок, необхідних для забезпечення виконання завдань соціального партнерства, основ проведення соціального діалогу в сфері соціально-виховної роботи з дітьми та молоддю на національному, регіональному та місцевому рівні; оволодіння методами розбудови партнерських стосунків шляхом залучення освітніх установ та громадського сектору для надання якісних освітніх послуг здобувачам освіти.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Методики виховної роботи в закладах оздоровлення та відпочинку» є: ознайомлення з методичними підходами до організації соціального партнерства суб’єктів соціально-виховної роботи; визначення змісту та завдань підготовки фахівця освітньої галузі до організації соціально-виховної роботи на засадах соціальної взаємодії, соціального діалогу та корпаративізму; оволодіння теоретичними знаннями щодо механізмів регулювання відносин учасників освітнього процесу, ознайомлення з основними факторами оптимізації розбудови системи соціального партнерства в соціально-виховній роботі; вироблення практичних навичок щодо вирішення питань взаємодії в освітній сфері та ефективного пошуку потенційних партнерів.
Основні результати навчання та компетентності:
ПРН.13. Визначати мету та виконувати професійні завдання за напрямком соціально-виховної роботи з дітьми та молоддю.
ФК.6. Здатність визначати особливості соціалізації дитини чи молодої людини на різних рівнях соціального середовища, в різних соціальних групах та враховувати їх в освітньому процесі.
ПРН.15. Здійснювати взаємодію з закладами освіти, закладами соціального спрямування,
що виступають партнерами з метою оптимізації соціально-виховної роботи з дітьми та молоддю.
ФК.8. Здатність забезпечувати взаємодію та соціальне партнерство усіх суб’єктів соціально-виховного процесу: закладу освіти, педагогів, сім’ї, громадськості; працювати в умовах колективу, організовувати та координувати роботи колективу, організації, установи.

- Викладач: Вайнола Ренате Хейкіївна
- Викладач: Вакуленко Олена Василівна