І. Мета курсу - сформувати у здобувачів освіті поняття про етапи становлення виховання дітей і молоді від первісного суспільства до сучасної системи виховання; його цілі та завдання. Виявити особливості соціально–виховної роботи в зарубіжних країнах, дослідити прогресивні педагогічні ідеї видатних зарубіжних і вітчизняних педагогів, а також оволодіння уміннями та навичками, необхідними для ефективної організації процесу виховання з різними категоріями дітей і молоді на сучасному етапі.

ІІ. Місце навчальної дисципліни в програмі підготовки фахівців даного напряму підготовки(спеціальності).

Дисципліна «Історія соціально-виховної роботи» дозволяє набути студентам додаткової фахової компетенції при опануванні циклу дисциплін професійної підготовки.

 

ІІІ. Завдання навчальної дисципліни: ознайомити студентів із загальними історичними закономірностями та особливостями становлення соціально- виховної роботи в Україні і за кордоном; формувати цілісне бачення і активно-ціннісне ставлення до українського історичного минулого, традицій у сфері соціального виховання; визначити місце вітчизняної парадигми соціального виховання в контексті розвитку світової цивілізації (на прикладі архаїчних суспільств, держав Стародавнього Сходу, Єгипту та Античності, країн середньовічної Європи, держав сучасного світу).

IV. Основні результати навчання та компетентності, які дисципліна формує:

Загальні компетентності:

Здатність до критичного аналізу, синтезу, генерації ідей на основі пошуку, узагальнення та систематизації інформації з різних джерел для здійснення успішної професійної діяльності.

Фахові компетентності:

Аналізувати, визначати шляхи імплементації досягнень соціально-виховної роботи з дітьми та молоддю в педагогічну практику