Метою викладання навчальної дисципліни “Економіка суспільного сектора” є надання знань про принципи управління економікою суспільного сектора, визначення його функціональної та соціальної ролі в стабільному розвитку національної економіки.

Основними завданнями вивчення дисципліни “Економіка суспільного сектора” є вивчення соціально-економічної ролі та спрямованості суспільного сектора; з’ясування принципів функціонування суспільного сектора економіки; вивчення теорій формування дохідної частини бюджету і державних витрат; аналіз механізму державного управління економікою; набуття уміння приймати рішення на різних ієрархічних рівнях керуваннях економікою.

Предметом вивчення дисципліни є теоретичні,методичні та практичні засади формування та розвитку економічних ідей, течій, шкіл, а також дослідження економічного руху суспільства, економіки країн світу та господарської діяльності людства в історичному розвитку.

Метою викладання навчальної дисципліни є поглиблене вивчення і творче осмислення етапів господарської діяльності людства, напрямків розвитку економічної думки, систематизація економічних знань.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Історія економіки та економічної думки» є формування наукової картини еволюції господарської діяльності людства та її обґрунтуванні в економічних теоріях, що допоможе сформувати економічне мислення та свідомість, культуру господарювання, підвищити професіоналізм і патріотизм майбутнього фахівця.

Метою викладання навчальної дисципліни “Економіка добробуту” є комплексне дослідження теоретичних питань, пов'язаних із аналізом економічної теорії добробуту, її місцем у системі соціально-економічних відносин, реальна оцінка динаміки показників рівня життя населення України, вивчення особливостей відносин розподілу і перерозподілу доходів населення, розгляд аспектів, пов'язаних із специфікою відтворення та активізацією особистого фактора виробництва у сучасних умовах

Програма навчальної дисципліни “Менеджмент” складена відповідно до освітньо-професійної (освітньо-наукової) програми підготовки фахівців освітнього ступеня бакалавр, галузі знань 05 – Соціальні та поведінкові науки, спеціальності 051-Економіка.

Програма навчальної дисципліни “Державне регулювання економіки” складена відповідно до освітньо-професійної (освітньо-наукової) програми підготовки фахівців освітнього ступеня бакалавр, галузі знань 05 – Соціальні та поведінкові науки, спеціальності 051-Економіка.

Програма вибіркової  навчальної дисципліни “Міжнародний аудит” складена відповідно до освітньо-професійної (освітньо-наукової) програми підготовки фахівців освітнього ступеня бакалвр, галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки», спеціальності 051 «Економіка».

Програма  навчальної дисципліни “Міжнародні фінанси” складена відповідно до освітньо-професійної (освітньо-наукової) програми підготовки фахівців освітнього ступеня бакалавр, галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки», спеціальності 051 «Економіка».

Програма вибіркової  навчальної дисципліни “Методика викладання економічних дисциплін у ЗВО” складена відповідно до освітньо-професійної (освітньо-наукової) програми підготовки фахівців освітнього ступеня магістр, галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки», спеціальності 051 «Економіка».

Предметом вивчення  навчальної дисципліни є сукупність методів навчання економічної теорії у вищій школі України відповідно до змісту науки економічної теорії та завдань, що стоять перед економічною освітою України.

Метою викладання навчальної дисципліни «Методика викладання економічних дисциплін у ЗВО» є формування у студентів професійних знань і навичок з економічної теорії у вищій школі, зокрема сукупності методів і способів навчання, які мають забезпечити високу якість навчального процесу, глибокі знання економічної теорії і практики, суті і спрямованості ринкової трансформації економіки України.

Метою викладання навчальної дисципліни «Мікроекономіка»є формування ринково орієнтованого економічного світогляду і знань щодо методів прийняття оптимальних господарських рішень за наявних обмежених ресурсів та альтернативних можливостей їх використання.

Завдання:

-         надання знань про базові положення мікроекономічної теорії;

-         прищеплення навичок використання інструментарію мікроекономічного аналізу;

-         підготовка до вивчення прикладних дисциплін, що базуються на мікроекономічній теорії;

формування уявлення у студентів про те, що успіх будь-якого бізнесу залежить не лише від наявності стартового капіталу і підприємницького таланту, а й від знання закономірностей функціонування економічних мікросистем у різних ринкових ситуаціях та вміння їх ефективно використовувати.