Метою викладання навчальної дисципліни Практикум із соціальної допомоги є: практична підготовка до надання допомоги різними категоріями населення, формування вмінь і якостей, необхідних фахівцю з соціальної допомоги.

Предмет вивчення навчальної дисципліни - соціальна профілактика соціальних негативів засобами соціально-виховної роботи з дітьми та молоддю.

Метою викладання дисципліни є підготовка студентів до розробки і впровадження профілактичних програм, застосування сучасних методів первинної і вторинної профілактики з метою розв’язання соціальних проблем та негативних соціальних явищ.

Завдання з вивчення дисципліни:

  • розглянути основні підходи до визначення змісту соціальної профілактики, моделей профілактики соціальних проблем (негативних явищ);
  • надати майбутнім педагогам знання щодо принципів і цінностей профілактичної роботи;
  • сформувати вміння аналізу причин, чинників та шляхів запобігання соціальної проблеми (негативного явища)
  • сформувати вміння визначення мети, завдань, об’єкту (цільових груп) соціальної профілактики з числа здобувачів освіти;
  • сформувати вміння визначення змісту профілактичної інтервенції стосовно окремої цільової групи;
  • проаналізувати переваги, недоліки та умови використання основних форм  та методів профілактики в умовах закладу освіти;
  • закріпити і розвинути навички розробки профілактичних програм, проектів, базових форм виховної роботи за напрямом соціальної профілактики.

Мета курсу – отримання студентами поглиблених знань, умінь і навичок щодо управління організацією як соціальною системою.

Завдання вивчення дисципліни:

- ознайомити із сутністю та універсальним характером соціального ресурсу управління у соціальній роботі;

- вивчити теоретичні основи управління соціальною сферою життєдіяльності організації;

- розвинути систему практичних умінь щодо організаційного планування.

Предмет вивчення  навчальної дисципліни є менеджмент соціально-педагогічної роботи як самостійний вид професійної діяльності, що спрямованаий на досягнення установою соціальної роботи, яка діє в ринкових умовах, визначених цілей шляхом раціонального використання матеріальних, людських та інших ресурсів із застосуванням науково обґрунтованих формами принципами, функціями і методами управління. Управлінська  діяльність в галузі соціально-педагогічної роботи є особливим видом практики, який має свою специфіку й потребує відповідної підготовки. Менеджмент соціально-педагогічної роботи має ґрунтуватися на чіткому розумінні того, чим сьогодні є такий вид професійної діяльності, які його функції, завдання, особливості. Таке розуміння є теоретичним орієнтиром у визначенні змісту і цілей навчання майбутніх соціальних педагогів основам менеджменту.

Предметом вивчення навчальної дисципліни – підготовка студентів до організації та реалізації соціальної роботи з геронтологічною групою клієнтів.

Метою вивчення дисципліни  є підготовка студентів до свідомого, активного та вмілого використання принципів та критеріїв вибору змісту, форм та методів соціальної роботи з людьми похилого віку.

Основні  завдання:

формування цілісного уявлень про геронтологію як науку;

вміння  ефективно використовувати  форми та методи соціальної роботи з людьми похилого віку, враховуючи фізіологічні, психологічні та вікові особливості цієї категорії населення.

           Предметом вивчення навчальної дисципліни – підготовка студентів до організації та реалізації соціальної роботи з геронтологічною групою клієнтів.

Міждисциплінарні зв’язки - “Соціальна робота з різними групами клієнтів”, “Технологія соціальної роботи”, “Інноваційні технології в соціальній роботі”.

Метою вивчення дисципліни  є підготовка студентів до свідомого, активного та вмілого використання принципів та критеріїв вибору змісту, форм та методів соціальної роботи з людьми похилого віку.

Основні  завдання:

ü формування цілісного уявлень про геронтологію як науку;

ü вміння  ефективно використовувати  форми та методи соціальної роботи з людьми похилого віку, враховуючи фізіологічні, психологічні та вікові особливості цієї категорії населення.

Метою навчальної дисципліни є формування компетентностей майбутніх педагогів з управління закладом позашкільної освіти.

Основними завданнями вивчення дисципліни є:

− засвоєння студентами сукупності теоретичних знань з основ управління закладами позашкільної освіти;

− формування умінь і навичок організації та управління закладом позашкільної освіти;

− розширення досвіду творчої праці студентів, розробка та виконання індивідуальних творчих завдань з питань управління закладами позашкільної освіти;

− удосконалення культури праці та розвиток комплексу особистісних якостей, необхідних кожному студентові як майбутньому керівнику закладу позашкільної освіти.

Курс був закріплений і наповнений за мною не один рік, але зник. 

Цей курс був закріплений вже за мною. Їх було закріплено два, один з них був  наповненей. Але кудись зник. Чи можна його повернути?Дякую!