- Викладач: Дорохова Оксана Валентинівна
Метою викладання навчальної дисципліни Практикум із соціальної допомоги є: практична підготовка до надання допомоги різними категоріями населення, формування вмінь і якостей, необхідних фахівцю з соціальної допомоги.
- Викладач: Мариніч Оксана Миколаївна
Предмет вивчення навчальної дисципліни - соціальна профілактика соціальних негативів засобами соціально-виховної роботи з дітьми та молоддю.
Метою викладання дисципліни є підготовка студентів до розробки і впровадження профілактичних програм, застосування сучасних методів первинної і вторинної профілактики з метою розв’язання соціальних проблем та негативних соціальних явищ.
Завдання з вивчення дисципліни:
- розглянути основні підходи до визначення змісту соціальної профілактики, моделей профілактики соціальних проблем (негативних явищ);
- надати майбутнім педагогам знання щодо принципів і цінностей профілактичної роботи;
- сформувати вміння аналізу причин, чинників та шляхів запобігання соціальної проблеми (негативного явища)
- сформувати вміння визначення мети, завдань, об’єкту (цільових груп) соціальної профілактики з числа здобувачів освіти;
- сформувати вміння визначення змісту профілактичної інтервенції стосовно окремої цільової групи;
- проаналізувати переваги, недоліки та умови використання основних форм та методів профілактики в умовах закладу освіти;
- закріпити і розвинути навички розробки профілактичних програм, проектів, базових форм виховної роботи за напрямом соціальної профілактики.
- Викладач: Голубенко Тетяна Олександрівна
Мета курсу – отримання студентами поглиблених знань, умінь і навичок щодо управління організацією як соціальною системою.
Завдання вивчення дисципліни:
- ознайомити із сутністю та універсальним характером соціального ресурсу управління у соціальній роботі;
- вивчити теоретичні основи управління соціальною сферою життєдіяльності організації;
- розвинути систему практичних умінь щодо організаційного планування.
- Викладач: Голубенко Тетяна Олександрівна
Предмет вивчення навчальної дисципліни є менеджмент соціально-педагогічної роботи як самостійний вид професійної діяльності, що спрямованаий на досягнення установою соціальної роботи, яка діє в ринкових умовах, визначених цілей шляхом раціонального використання матеріальних, людських та інших ресурсів із застосуванням науково обґрунтованих формами принципами, функціями і методами управління. Управлінська діяльність в галузі соціально-педагогічної роботи є особливим видом практики, який має свою специфіку й потребує відповідної підготовки. Менеджмент соціально-педагогічної роботи має ґрунтуватися на чіткому розумінні того, чим сьогодні є такий вид професійної діяльності, які його функції, завдання, особливості. Таке розуміння є теоретичним орієнтиром у визначенні змісту і цілей навчання майбутніх соціальних педагогів основам менеджменту.
- Викладач: Голубенко Тетяна Олександрівна
Предметом вивчення навчальної дисципліни – підготовка студентів до організації та реалізації соціальної роботи з геронтологічною групою клієнтів.
Метою вивчення дисципліни є підготовка студентів до свідомого, активного та вмілого використання принципів та критеріїв вибору змісту, форм та методів соціальної роботи з людьми похилого віку.
Основні завдання:
формування цілісного уявлень про геронтологію як науку;
вміння ефективно використовувати форми та методи соціальної роботи з людьми похилого віку, враховуючи фізіологічні, психологічні та вікові особливості цієї категорії населення.
- Викладач: Голубенко Тетяна Олександрівна
Предметом вивчення навчальної дисципліни – підготовка студентів до організації та реалізації соціальної роботи з геронтологічною групою клієнтів.
Міждисциплінарні зв’язки - “Соціальна робота з різними групами клієнтів”, “Технологія соціальної роботи”, “Інноваційні технології в соціальній роботі”.
Метою вивчення дисципліни є підготовка студентів до свідомого, активного та вмілого використання принципів та критеріїв вибору змісту, форм та методів соціальної роботи з людьми похилого віку.
Основні завдання:
ü формування цілісного уявлень про геронтологію як науку;
ü вміння ефективно використовувати форми та методи соціальної роботи з людьми похилого віку, враховуючи фізіологічні, психологічні та вікові особливості цієї категорії населення.
- Викладач: Голубенко Тетяна Олександрівна
- Викладач: БАКУМЕНКО ОЛЕКСАНДР
Метою навчальної дисципліни є формування компетентностей майбутніх педагогів з управління закладом позашкільної освіти.
Основними завданнями вивчення дисципліни є:
− засвоєння студентами сукупності теоретичних знань з основ управління закладами позашкільної освіти;
− формування умінь і навичок організації та управління закладом позашкільної освіти;
− розширення досвіду творчої праці студентів, розробка та виконання індивідуальних творчих завдань з питань управління закладами позашкільної освіти;
− удосконалення культури праці та розвиток комплексу особистісних якостей, необхідних кожному студентові як майбутньому керівнику закладу позашкільної освіти.
- Викладач: Каричковський Василь Дмитрович
Курс був закріплений і наповнений за мною не один рік, але зник.
- Викладач: Соляник Марина Геннадівна
Цей курс був закріплений вже за мною. Їх було закріплено два, один з них був наповненей. Але кудись зник. Чи можна його повернути?Дякую!
- Викладач: Соляник Марина Геннадівна
Раніше читав інший викладач
- Викладач: Соляник Марина Геннадівна