Викладач - ст. викл. Кафтанова Світлана Володимирівна. Курс створено для студентів четвертого року навчання й обіймає період розвитку вітчизняної музичної культури другої половини ХХ століття та сучасності.

Медійні технології в студійній практиці 4й курс

основи звукорежисури. Основи Фізики звуку, Основи акустики, психоакустики.

Предметом вивчення курсу «Вітчизняна та всесвітня історія музики» є історія музичного мистецтва України, далекого та ближнього зарубіжжя, яка охоплює найвизначніші культурні явища, твори мистецтва, творчий шлях визначних особистостей тощо, що вивчається поетапно, зі встановленням причинно-наслідкових культурологічних зв’язків між феноменами музичного мистецтва, між музикою та різноманіттям інших художніх явищ, у контексті світових історико-культурних процесів,  а також у напрямі реалізації освітнього потенціалу музичних явищ у майбутній педагогічній діяльності.

Протягом вивчення дисципліни встановлюються міждисциплінарні зв’язки зі змістом відповідних етапу професійної підготовки дисциплін: курси теорії музики (сольфеджіо, гармонія, поліфонія, аналіз музичних творів), музичний інструмент, класи вокалу і диригування, методика викладання, педагогічна практика, музична психологія. Досвід, здобутий у процесі опанування різних розділів історії музики, застосовується студентом під час науково-дослідницької діяльності, виконавської та педагогічної практики.

Предметом вивчення навчальної дисципліни є: аналіз музичних творів світової музично-літературної спадщини в аспекті закономірностей розвитку музичної думки та законів її структурної організації. Основу курсу складають узагальнення, навички та знання набуті студентами в процесі освоєння теоретичного циклу  та  прогресивний практичний досвід у сфері викладання музично-теоретичних і музично-історичних дисциплін.

Історія музичного мистецтва далекого та ближнього зарубіжжя, що охоплює найвизначніші культурні явища, твори мистецтва, творчий шлях визначних особистостей від найдавніших часів до кінця ХVІІІ століття. Курс розрахований на студентів першого року начання спеціальностей 025 - музичне мистецтво та 014 - середня освіта.

Предметом вивчення навчальної дисципліни - є оволодіння знаннями, загальними, фаховими та спеціальними компетентностями з теоретичних  і практичних досягнень музичних діячів джазового напрямку та мистецтво джазу  як соціокультурне явище ХХ-ХХІ століття. Основу курсу складають узагальнення, навички та знання набуті студентами в процесі освоєння теоретичного циклу  та  прогресивний практичний досвід у сфері викладання музично-теоретичних і музично-історичних дисциплін.

Предметом вивчення навчальної дисципліни "Поліфонія" є  принципи, методи та засоби вивчення творів у поліфонічній фактурі, стилів та напрямів мистецтва, де застосовується поліфонія, засвоєння відповідних теоретичних знань та  вироблення умінь і навичок,  оволодіння новою інформацією, уміння використовувати здобуті знання на практиці.

Метою викладання зазначеного курсу є наданнястудентам необхідних відомостей з історії поліфонії, теоретичних знань щодо найпоширенішених поліфонічних прийомів та форм, а також отримання практичних навиків у роботі з поліфонічною фактурою у творах різних жанрів та стилів.

Предметом вивчення навчальної дисципліни є аналіз музичних творів української та світової музичної спадщини в аспекті закономірностей розвитку  та  структурної організації музичного твору. Основу курсу складають знання та аналітичні навички, набуті студентами в процесі освоєння інших музично-теоретичних  і музично-історичних дисциплін та специфічні знання та навички, набуті в процесі вивчення даної дисципліни.

Мета - оволодіння студентами навичками  цілісного та фрагментарного аналізу музичних творів різних стилів та жанрів.

Предметом вивчення навчальної дисципліни "Поліфонія" є  принципи, методи та засоби вивчення творів у поліфонічній фактурі, стилів та напрямів мистецтва, де застосовується поліфонія, засвоєння відповідних теоретичних знань та  вироблення умінь і навичок,  оволодіння новою інформацією, уміння використовувати здобуті знання на практиці.

Метою викладання зазначеного курсу є наданнястудентам необхідних відомостей з історії поліфонії, теоретичних знань щодо найпоширенішених поліфонічних прийомів та форм, а також отримання практичних навиків у роботі з поліфонічною фактурою у творах різних жанрів та стилів.

Базова інформація для додаткової спеціалізації "Звукорежисура"

Курс створено для студентів 3 курсу денної форми навчання

Звукотехнічна апаратура та обладнання студій

Предметом вивчення навчальної дисципліни є  принципи, методи та  засоби вивчення гармонії; засвоєння теоретичних знань та  вироблення умінь і навичок, оволодіння новою інформацією, уміння використовувати здобуті знання на практиці.
Міждисциплінарні зв’язки: зв’язок з теорією та історією музики, сольфеджіо, аналізом музичних творів, музичним іструментом, акомпонементом та імпровізацією, хоровим класом.  
Мета та завдання навчальної дисципліни -  формування у студентів розуміння універсальних закономірностей в історії світової музичної культури в аспекті розвитку гармонічного мислення.
Завданнями навчальної дисципліни є:  навчити студентів розуміти значущість гармонії у взаємозв’язку з іншими засобами виразності у музиці; виховати у студентів цілісне бачення музично-стильового процесу; надати уявлення про основні закономірності багатоголосного викладу як важливого художньо-виразового й формотворчого засобу музики; поновити у практиці викладання цілісність освоєння закономірностей, що притаманні європейській музиці другого тисячоліття; сприяти розвиткові музично-теоретичної ерудиції студентів, розширюючи коло явищ, що потребують поглибленого осмислення.

Медійні технології в студійній практиці 3 курс Звукорежисери

Технологія аудіо та відео запису