Мета і завдання навчальної дисципліни

Метою навчальної дисципліни «Актуальні проблеми загальної і соціальної психології» є створення загальнотеоретичної бази (оволодіння загально психологічним категоріальним апаратом та діагностичним інструментарієм) для успішного вивчення наступних теоретичних, практичних і прикладних навчальних курсів професійного циклу. Ознайомлення здобувачів вищої освіти з актуальними проблемами загальної і соціальної психології, предметом та об’єктом дослідження, основними закономірностями розвитку та функціонування психіки, закономірностями поведінки і діяльності людей в умовах їх включення в соціальні групи, а також психологічні характеристики самих цих груп, набуття знань про принципи та методи психології, основні положення та досягнення української та зарубіжної науки стосовно розгляду актуальних проблем  психології.

Основними завданнями вивчення навчальної дисципліни «Актуальні проблеми загальної і соціальної психології» є озброєння студентів-психологів такими здобутками сучасної психологічної науки, які б сприяли їх професійному становленню, а також самоактуалізації та самореалізації майбутнього фахівця; набуття відповідних загальнотеоретичних, практичних та професійних  компетентностей психолога. Зокрема, оволодіння студентами категоріально-термінологічним апаратом загальної й соціальної психології; вміння ретроспективно аналізувати вітчизняний та зарубіжний досвід у дослідженнях актуальних психологічних проблем; розвиток понятійного мислення; ознайомлення студентів з чинниками розвитку особистості, умовами її становлення у соціумі; оволодіння навичками виконання професійно-орієнтованих завдань з психології та проведення психологічних досліджень з актуальних питань загальної і соціальної психології; формування здатності до розв’язування складних спеціалізованих задач та практичних проблем у сфері психологічних наук.

Освітній компонент (курс) "Міжнародний освітній простір та основи наукових досліджень" пропонується здобувачам вищої освіти ступеню "Бакалавр" міжнародних відносин, суспільних комунікацій та регіональних студій освітньої програми "Міжнаролна комунікацій". У ході формування компетентностей за Стандартом 291 здобувачі набудуть інтегрованих  та загальних компетентностей, а також сформують професійні навички.

освітній компонент "Міжнародна інформація" - провідний компонент, за яким навчаються здобувачі вищої освіти за освітньо-професійною програмою "Міжнаролна інформація" спеціальності 291 "Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії" галузі 29 Міжнародні відносини.

Під час вивчення освітнього компонента розглядатиметься історія виникнення інформації, джерельна база, змістове наповнення терміну, а також буде здійснено написання тез кожним здобувачем вищої освіти.

Компетентності, які набудуть здобувачі вищої освіти - 

здатність студента працювати у міжнародному просторі;

здатність студента вчитися і оволодівати новими знаннями, характеризувати діяльність міжнародного інформаційного простору; аналізувати термінологічний апарат та джерельну базу системи міжнародної інформації у міжнародному форматі;

здатність студента застосовувати знання у практичних ситуаціях, професійно діяти у міжнародному контексті, характеризувати діяльність системи та структури міжнародної інформації та впливати на їх діяльність згідно із завданнями сфери міжнародних відносин.

Курс для студентів 2 курсу спеціальності "Психологія". 

Під час викладання курсу розглядаються нормативні документи з галузі міжнародного права

Метою викладання навчальної дисципліни «Світова культурна спадщина» є ознайомлення, вивчення та засвоєння знань про вітчизняні та світові культурні цінності та культурну спадщину, яка знаходиться під охороною ЮНЕСКО; ознайомлення з правовими аспектами охорони та збереження культурних надбань суспільства.

Основними завданнями вивчення навчальної дисципліни «Світова культурна спадщина»  є ознайомлення здобувачів вищої освіти із феноменом культурної спадщини, основними поняттями та категоріями спадщини; формування уявлень про історико-культурні та природоохоронні об’єкти, які належать до світової культурної спадщини; засвоєння досвіду правового регулювання охорони й збереження культурної спадщини в Україні та світі; виявлення проблем, перспектив використання та збереження історико-культурної та природної спадщини в Україні та світі.

Метою викладання навчальної дисципліни «Міжнародні іміджеві комунікації» є засвоєння студентами знань про імідж та іміджеві комунікації в міжособистісній, міжгруповій та міждержавній взаємодії, формування навиків побудови іміджевого продукту та використання іміджевих комунікацій, інформаційно-комунікативних стратегій та технологій управління інформаційними процесами у сфері міжнародних відносин.

 Основними завданнями вивчення навчальної дисципліни «Міжнародні іміджеві комунікації»  є ознайомлення здобувачів вищої освіти з іміджуванням, основними теоріями та практиками іміджевих комунікацій; вивчення технік побудови, управління, аналізу корпоративного й державного іміджу та процесів іміджевої комунікації; вивчення досвіду іміджевих комунікацій в різних країнах світу.

Кандидат історичних наук, доцент

Під час опанування курсу "Дипломатична та консульська служба" студенти формують здатність (компетенцію) виконувати функції працівника дипломатичної служби. Аналізується історія української та зарубіжної дипломатичної і консульської служби, характеризується діяльність працівників дипломатичної служби, вивчається досвід кращих дипломатів світу. У відеорежимі опановується професійна інформація про місцезнаходження дипломатичних та консульських установ, заходів, що проводяться в установах тощо.  

У ході курсу розглядаються особливості роботи психолога у пенітенціарній системі України. Зокрема, аналізується законодавча база, пов*язана зі супроводом особи у досудовому режимі, під час суду та після судового засідання. Характеризуються проблеми, з якими стикаються психологи під час допомоги засудженій особі. У відеорежимі вивчаються типи засуджених, колонії різних режимів тощо.

У ході курсу розглядаються наукові дослідження провідних учених у сфері психології та юриспруденції, аналізуються монографії за останні 5 років, характеризується досвід зарубіжних учених у зазначених сферах. Майбутні фахівці працюють над власними науковими дослідженнями з обраної теми та захищають їх.